ik krijg het spel helaas niet meer geinstalleerd.
net nadat ik mijn pc geupgrade heb wilde ik het spel nogmaals installeren maar tijdens de installatie hangt heel mijn pc;
ik kan wel alle instellingen kiezen van waar ik het spel wil installeren. als hij dan daadwerkelijk begint met installeren blijft hij op ongeveer 30% vast hangen. ik kan dan ook niets meer doen, heel mijn pc hangt en reageert nergens meer op (behalve de reset knop
)
bij mijn oude setup installeerde het spel wel.
oude setup:
Mem: 2x 512mb Kingston ddr 333
CPU: Pentium 4 2.53Ghz @ 2.75Ghz.
mobo: Msi PM8M-V
Graphics: Sapphire X1650 Pro (AGP versie)
HDD's: 1x Western Digital 160 GB intern
1x Maxtor 300 GB Extern
PSU: Qtek 500W
mijn huidige setup:
CPU: Intel Q6600@ 2,8Ghz
Mobo: ASUS P5KC
Memory: Dominator PC 8500 2x 1GB
Graphics: Sapphire Radeon HD3870 Toxic
HDD's: 1x Western Digital 160 GB intern & 1x Maxtor 300 GB Extern
TFT: Philips 200WP7ES", 8ms
PSU: Coolermaster M620
heb al verschillende dingen geprobeert;
bios op originele waardes instellen (geheugen en CPU), heb al meerdere malen proberen het spel te installeren ook op verschillende schijven.
een vriend van mij heeft exact dezelfde PC setup en heeft ook dit probleem, hij heeft echter nog meer problemen met zijn setup (geheugen wil niet op 1066mhz draaien), en denkt dat het aan het moederbord licht dus hij gaat een andere aanschaffen. als straks blijkt dat hij het spel dan wel kan installeren weet ik dat het uhm in het moederbord zit (lijkt me dan) maar dan nog vind ik het raar.
ik kan hierover ook niets anders op google of andere fora vinden.
het gaat om het orginele spel (geen gedownloade).
ik hoop dat iemand mij kan helpen.. zou het spel graag spelen.
net nadat ik mijn pc geupgrade heb wilde ik het spel nogmaals installeren maar tijdens de installatie hangt heel mijn pc;
ik kan wel alle instellingen kiezen van waar ik het spel wil installeren. als hij dan daadwerkelijk begint met installeren blijft hij op ongeveer 30% vast hangen. ik kan dan ook niets meer doen, heel mijn pc hangt en reageert nergens meer op (behalve de reset knop

bij mijn oude setup installeerde het spel wel.
oude setup:
Mem: 2x 512mb Kingston ddr 333
CPU: Pentium 4 2.53Ghz @ 2.75Ghz.
mobo: Msi PM8M-V
Graphics: Sapphire X1650 Pro (AGP versie)
HDD's: 1x Western Digital 160 GB intern
1x Maxtor 300 GB Extern
PSU: Qtek 500W
mijn huidige setup:
CPU: Intel Q6600@ 2,8Ghz
Mobo: ASUS P5KC
Memory: Dominator PC 8500 2x 1GB
Graphics: Sapphire Radeon HD3870 Toxic
HDD's: 1x Western Digital 160 GB intern & 1x Maxtor 300 GB Extern
TFT: Philips 200WP7ES", 8ms
PSU: Coolermaster M620
heb al verschillende dingen geprobeert;
bios op originele waardes instellen (geheugen en CPU), heb al meerdere malen proberen het spel te installeren ook op verschillende schijven.
een vriend van mij heeft exact dezelfde PC setup en heeft ook dit probleem, hij heeft echter nog meer problemen met zijn setup (geheugen wil niet op 1066mhz draaien), en denkt dat het aan het moederbord licht dus hij gaat een andere aanschaffen. als straks blijkt dat hij het spel dan wel kan installeren weet ik dat het uhm in het moederbord zit (lijkt me dan) maar dan nog vind ik het raar.
ik kan hierover ook niets anders op google of andere fora vinden.
het gaat om het orginele spel (geen gedownloade).
ik hoop dat iemand mij kan helpen.. zou het spel graag spelen.
Laatst bewerkt: