PC hangt door toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Hoi,

De computer (HP Pavilion a450.nl) van mijn vriendin was erg traag, dus mijn vermoeden was spy-/malware. Hitman pro had wat verwijderd en toen heb ik geprobeerd een online scan bij bitdefender te laten doen. Toen deze echter aangaf dat het nog 26 uur zou duren heb ik deze afgebroken. Daarna heb ik een scan laten doen bij Housecall. Deze vond nog wat infecties en heeft deze verwijderd (dit alles gisteren). Of dit met het probleem te maken heeft weet ik niet, maar ik vermeld het er maar even bij. Het probleem is dat nu de computer vastslaat zogauw ik een toets op het toetsenbord indruk. Zolang ik met de muis werk is er niks aan de hand, maar 1 druk op het toetsenbord en ik kan de pc een harde reboot geven want hij reageert nergens meer op. Wie klinkt dit bekend in de oren en/of kan me helpen? Alvast bedankt.

Groet,
Ramon

Hitman pro maakt meer stuk dan je lief is, gebruik AVG-antispy, AVG-anti virus, Spybot en Ad-Aware, om van de rommel af te komen.

Maare, kun je eerst een systeem herstel doen? en dan in veilige modus?

Heb even zitten kijken op de site van HP en die hadden het over een "destructief systeemherstel" (of iets van gelijke strekking), waarbij de schijf geformatteerd zou worden. Dat lijkt me niet direkt nodig, dus kijk ik eerst naar andere opties. Is er een andere manier om systeemherstel te doen (heb hier geen ervaring mee)?

Groet,
Ramon

Start-programma's-bureauaccesoires-systeemwerkset-systeemherstel

Heb zojuist even geprobeerd om in veilige modus (zonder opdrachtprompt of netwerk mogelijkheden) op te starten om te kijken of het probleem dan ook bestaat, maar ook daar: 1 druk op het toestenbord en de computer reageert nergens meer op...:mad:

Heb syteemherstel uitgevoerd, en het probleem lijkt opgelost te zijn. Bedankt voor de hulp!

Groet,
Ramon

Wilde even afwachten of de computer het ook bleef doen. Maar bij deze :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan