Pc hangt na verifying DMI pool data......... update success

• Onderwerp starter Onderwerp starter kv23
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kv23

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Hallo mensen , gisteren heb ik mij windows vista naar 7 upgrade alles ok...
als lukte,ik deed een update op eens pc sluitte af
opnieuw opstarten ik zag in het scherm zwart het volgende foutje

Verifying DMI pool data ......

en daarna
Verifying DMI pool data ...... update succes kreeg ik en dan blijft pc hangen wat moet ik doen ik weet niet zoveel over pc's kunnen jullie a.u.b snel helpen.

alvast bedankt.

De DMI Pool is normaal dat je dat krijgt, ook bij een normale opstart van Windows.

Heb je all geprobeerd te kijken of je met de F8 toets Windows kan opstarten onder veilige modus? Gewoon op de toets tikken zodra je de machine aan zet.

Kijk ook even in de BIOS. Onder de menu BOOT. Dat well je HDD boven aan staat.

De DMI Pool is normaal dat je dat krijgt, ook bij een normale opstart van Windows.

Heb je all geprobeerd te kijken of je met de F8 toets Windows kan opstarten onder veilige modus? Gewoon op de toets tikken zodra je de machine aan zet.

Kijk ook even in de BIOS. Onder de menu BOOT. Dat well je HDD boven aan staat.

ik heb f8 geprobeerd lukt niet ik heb bij merk is Acer f12 heb ik gedaan kreeg boot menu
Hdd staat boven aan voordat lukte alles weetje maar ik weet niet hoe bios werkt het is met knop: del maar ik weet niet wat ik daarna moet doen.

Als je CD rom station niet open gaat dan kan er zeker een hardware probleem zijn.
En met de F8 dat is gewoon een algemeen "advance boot options" van Windows zelf.

Enige wat je kan doen dan helaas is Acer bellen als je machine nog binnen garantie valt. Want dan kan het zijn dat de I/O controller defect is wat dus je hardeschijf en CD rom beheerd.

Als je CD rom station niet open gaat dan kan er zeker een hardware probleem zijn.
En met de F8 dat is gewoon een algemeen "advance boot options" van Windows zelf.

Enige wat je kan doen dan helaas is Acer bellen als je machine nog binnen garantie valt. Want dan kan het zijn dat de I/O controller defect is wat dus je hardeschijf en CD rom beheerd.

Denk het ook, want als ik op knop van de cd/dvd speler druk brandt er geen lamp.

Heeft iemand al iets gevonden?

Exact hetzelfde probleem op de Acer L5100. Na de volledige installatie van Windows, wordt 1 herstart gedaan. Daarna blijft de pc hangen op verifying dma data pool ... update success.
Alles terugzetten naar defaults op het setup scherm, heeft geen effect, andere versies van Windows 7 installeren heeft geen effect, formateren en daarna Windows 7 installeren heeft ook geen effect.

Wat opvalt is dat er een c schijf van 9 Gb in lijkt te zitten, d van 160 en e van 160. Wat nu D is, was altijd C. Maar of ik hier iets mee moet weet ik ook niet.

Bij Acer gaven ze als tip dat je de Alt F10 tijdens het opstarten had moeten intikken om op het recovery scherm te komen :mad:. Dat staat verder nergens. Helaas werkt dat ook niet (meer).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan