pc hangt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

g4m3v3rsl44fd

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Berichten
600
Hallo, helpmijers

De comp van me zusje hangt vaak vast als hij opstart, ie8 gebruikt of dergelijke.
En ik vind dat haar comp er wel heel lang overdoet om op te starten haar pc start langzamer op terwijl die van haar stukke beter is als die van mij
 
Misschien moet je een systeemherstel proberen? Start -> Programma's -> Bureau-accessoires -> Systeemwerkset -> Systeemherstel. Ga terug naar de datum waarop de computer wel nog prima functioneerde. :p
 
het probleem is dat hij nooit goed gefunctioneerd heeft we zijn al 3keer terug naar de winkel gegaan en zijn hem als 4maanden kwijt geweest, ze hebben alle hardware gecontroleerd gehad, en vista paar keer opnieuw geinstalleerd. Maar veel beter is ie er niet op geworden.
 
Niet accepteren, bellen en eisen dat je een nieuwe wilt. Misschien dat dat helpt. Je hebt tenslotte wel het recht op een goed werkende pc. Of is de garantieperiode al verlopen?
 
Als je vista hebt eerst controleren of er wel 3 of 4gb werkgeheugen in zit, anders loopt je pc idd steeds vast. Het kan ook zijn dat je bv een printer hebt geprobeert te installeren ment een cd die voor win xp is en dan krijg je ook problemen. Ik zou een fabrieksherstel doen, werkt de laptop dan niet goed dan kun je terug naar de winkel.
 
de pc heeft 2gb werkgeheugen dus denk dat het daar aan licht maar de pc van me ouders is iets nieuwer en heeft ook 2gb werkgeheugen maar die pc is 3x zo snel als die van me zusje
 
De ene pc is de andere niet, het licht ook aan de processor etc. probeer de fabrieksherstel maar eens en doe alles updaten voor je iets installeerd en dan moet hij redelijk draaien, maar vista en 2gb vind ik waardeloos.
 
ok, ik weet 2gb en vista sucks maarja, en zal fabrieks herstel doen en alles update
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan