PC hapert bij Gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ravx23

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2010
Hoi allemaal !

Ik wist niet zeker waar ik dit moest posten, heb het hele internet al afgezocht voor een oplossing...

Mijn pc (Acer Aspire X3300 (amd x2 215, 4gb ram, 500gb hd, hd5450 graka, windows 7 hp 64bit) hapert bij het gamen. Zelfs als ik de instellingen aanpas dan kom ik nog niet ver en blijft hij stotteren ..

Weet iemand welk onderdeel ik moet vervangen, of welk onderdeel ik moet repararen ?

Pfoe, ik heb er verschillende liggen ...

Splinter cell Conviction hapert
Maffia 2 (demo) hapert ook..

Ik heb nog in het plastic liggen

COD MW2 en Battlefield BC2..

Dit is voor mij gamen, ouderwets schieten en knallen .. kuch.

Goedemorgen,

Weet niet of dat het wel ooit goed gewerkt heeft dat haal ik niet uit je verhaal maat als je deze draait kan je misschien al zien waar het probleem zit.

Het heeft vanaf begin eigenlijk niet gewerkt, ik heb de pc ook nog niet zolang.. Maar ik wil weten waar het probleem zich schuilhoud !

Als het een andere processor of videokaart moet zijn kan ik die aanschaffen, andere voeding ook geen probleem .. Maar dan moet ik wel weten wat ik moet vervangen :) !

Hoi,

Kijk dan eens met mijn link wat die meld waar de pc te kot schiet.

Op die link geeft ie aan dat de pc overal aan voldoet .. Daar test ik altijd op voor ik een game aanschaf :-)

Hoi,

Dan zou ik even kijken of je de driver van de videokaart kan updaten. kan je hier vinden.

PC is eergister opnieuw geinstalleerd, met de laatste driver via ATI :-)

Neen ook niet. Dat is dus het vreemde, ik ging er ook al zoeken maar ik kom er gewoon niet achter wat deze vorm van LAG veroorzaakt :( !

Hoi,

Vreemd je zou toch verwachten dat hij goed zou moeten werken temperaturen zijn ook goed? En hoelang is dat begin van de pc geleden.

PC is maand geleden gekocht (het is zown mini mini pc :-).) Temperatuur zou het wel eens kunnen zijn, bovendien zit er een voeding in van 250Watt .... miss is dat het ?

Hoe kan ik de temps checken ?

Hoi,

De temp zou je met pc wizard kunnen bekijken. En ja voeding is wat vermogen klein maar mag toch hopen dat Acer dit begrepen heeft en rekening met je videokaart hebt gehouden.
Mocht nu alles in orde zijn dan zou ik contact met de winkel opnemen en hun dit laten oplossen dat lijkt dan op dit moment de beste oplossing .

hehe, dat is dus het probleem.. Videokaart was niet vanaf fabriek :-) heb ook 2 gb intern geheugen bijgeplaatst.

Hoi,

dan zou ik dus een voeding kopen wel een A -merk het geheugen is alleen maar prima, maar meld even in vervolg dat je de videokaart er later bij hebt geplaatst zou een stuk duidelijker geweest zijn.

Hoi,

Zelf wel te spreken over coolermaster maar hier staan er nog meer en denk dat een voeding van 500 wat wel voldoende .

Bedankt !

Kan ik de voeding ook buiten de behuizing plaatsen >? op het bureau bijvoorbeeld ?

Hoi,

Zou kunnen maar niet aan te raden misschien is het handig dit in overleg met de winkel te doen waar je hem gekocht hebt i.v.m je garantie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan