PC hapert bij Gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, een andere voeding geprobeerd maar het probleem blijft zich aanhouden !!

Ik denk dat het toch tijd wordt voor een andere processor...

Mijn chipset : MCP78PV

Ik dacht zelf aan een AMD X2 250 (3ghz), ik speel op dit moment battlefield bad company 2..

Iemand die mij kan helpen aan een goede compatible processor?

probleem opgelost

bedankt voor alle steun :D !

Maar het probleem heeft zichzelf opgelost, de pc is voor dagelijks gebruik ! En een nieuwe Xbox 360 om te gamen !:D

als je een standaard merk pc koopt om te gamen dus zware spellen spelen.
is het verstandig om te kijken of er wel een goede videokaart in zit en of er wel een goede voeding in zit.
want vooral een goede GPU doet het hem bij zware spellen.

Sorry dat ik het zeg maar gegarandeerd dat je geen hulp zult krijgen van Acer zelf mocht hij ooit stukgaan. Acer heeft de slechtste klantenservice die de mens ooit gekend heeft in 't bedrijfsleven. Bij normaal gebruik zijn bij heel veel mensen hun Acer pc's kapotgegaan zonder dat ze iets raars deden, en Acer schreef het gewoon op de gebruikers af terwijl het een fabricagefout in de computer was.

Sorry dat ik het zeg maar gegarandeerd dat je geen hulp zult krijgen van Acer zelf mocht hij ooit stukgaan. Acer heeft de slechtste klantenservice die de mens ooit gekend heeft in 't bedrijfsleven. Bij normaal gebruik zijn bij heel veel mensen hun Acer pc's kapotgegaan zonder dat ze iets raars deden, en Acer schreef het gewoon op de gebruikers af terwijl het een fabricagefout in de computer was.

dat is het zelfde bij Apple
Bij Hp doen ze daar ook moeilijk over

Oke, het is bekend dat Acer niet 1 van de beste servicedesks heeft.. Maar om iets de slechtste ooit te noemen, zonder er zelf maar iets vanaf te weten?? hou dat voor je

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan