PC HDMI naar TV HDMI

Status
Niet open voor verdere reacties.

XeroFox

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2010
Hallo,

Vandaag heb ik een HDMI kabel aangeschaft om mijn samsung led tv aan te sluiten op de pc.
Mijn videokaart betreft een gtx 460, deze heeft een HDMI uitgang.
De eerste keer dat ik de HDMI aansloot en bij de nvidia instellingen 'meerdere beeldschermen installeren' --> 'mijn beeldscherm wordt niet weergegeven' --> 'rigoreuze beeldschermdetectie' had gedaan, kreeg ik op mijn tv beeld!
Naderhand heb ik mijn pc opnieuw opgestart en wat ik ook doe ik krijg geen beeld meer op mijn tv en bij de nvidia instellingen herkent die ook niks.
Inmiddels heb ik de nieuwste drivers geïnstalleerd, alle HDMI poorten geprobeerd en de HDMI kabel met mijn xbox getest maar nog steeds geen beeld op mijn tv.

Weet iemand hier een oplossing voor?

MVG

Ik weet niet of het een laptop betreft? anders kun je FN + F7 doen mischien dat het werkt( die F7 kan bij iedere laptop verschillen maar bij mij F7.)

Groet

Nee het betreft een gewone pc, geen laptop!
Het rare is gewoon dat die het even gedaan heeft totdat de pc opnieuw opgestart moest worden :confused:

maar moet je dan niet eerst het beeldscherm uitbreiden?
rechtermuisknop op bureaublad en dan resoluties

Computer herkent de TV helemaal niet meer via de HDMI dus met de resolutie heeft het op het moment niks te maken

Ik heb een oude HDMI 1.3 kabel aan mijn pc gehangen en direct heb ik beeld op mijn TV!
Zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat de nieuwe HDMI een 1.4 is met ethernet?

lijkt me sterk, ik denk eerder dat je videokaart hier nog niet klaar voor is, ikzelf gebruik 1.4 kabels op mijn AMD Radeon HD 5770 op een niet te nieuwe tv van salora.

Het zou kunnen maar het is een vrij nieuwe kaart, ik ga zometeen naar de winkel en die zullen het wel weten waar het aan ligt.

HDMI bleek toch kapot te zijn, nieuwe meegekregen en het probleem is verholpen!
Bedankt voor jullie reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan