PC HDMI -> TV, Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul7

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2010
Goedeavond,

Ik heb een vraag. Ik heb mijn Tv op mijn PC aangesloten met HDMI. Ik ben er inmiddels achter dat ik via rechtermuisknop op luidspreker rechtsonderin de taakbalk -> geluiden een standaardapparaat kan instellen om geluid af te spelen.
Ik heb mijn TV als 'uitbreiding' ingesteld. Is het mogelijk het zodanig in te stellen dat het geluid van de vensters die in de TV geopend zijn ook op de TV worden afgespeeld en andersom.

Bijvoorbeeld:
Op mijn TV zet ik het venster van google chrome en speel hier een youtubevideo af, dan wil ik dat het geluid ook op de TV wordt afgespeeld. Als ik even later op mijn PC bezig ben, wil ik niet telkens het geluid handmatig moeten omzetten, naar de PC speakers in dit geval

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen en dit mogelijk is
Alvast bedankt

Mvg, Raoul

Naar mijn weten kan Windows maar naar 1 geluidskaart tegelijkertijd het geluid sturen, dus zou het niet kunnen wat jij in gedachte hebt. Maar misschien komt iemand anders wel met een oplossing?

tegelijk op pc en tv is ook niet echt nodig, maar moet ik dit altijd handmatig veranderen van de speakers naar de tv? Of kan dit ook automatisch?

En op TV en PC hetzelfde geluid tegelijk afspelen, is dat mogelijk? Dan heb ik alsnog alleen geluid op mn PC als de TV uitstaat en alleen geluid op de TV als de speakers van de PC uitstaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan