pc heeft grote beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysam

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
hallo mensen ik heb een prbleem met mijn pc. mijn pc heeft zo een groot beeld bij alles ook bij internet enz ik denk hij zit op veilig modus daarom maar ik weet dat niet zeker kunnen julie mij helpen plzz :(

midden in je desktop gaan staan, rechtermuisknop drukken, en dan de reso***tie aanpassen van je beeldscherm onder het tabje instellingen. Kun je hier niets wijzigen dan moet je waarschijnlijk de drivers van je videokaart opnieuw installeren.

Ik heb de resolutie gewijzigd, maar het is nog steeds zo groot. Volgens mij is het op veilige modus, maar hoe kan ik weer terugkeren naar normale modus ( hoe je dat ook noemt ).

Ik heb de resolutie gewijzigd, maar het is nog steeds zo groot. Volgens mij is het op veilige modus, maar hoe kan ik weer terugkeren naar normale modus ( hoe je dat ook noemt ).

ga naar start, uitvoeren, typ dan: msconfig

er verschijnt een scherm met verschillende tabbladen. Kies voor boot.ini en kijk of daar een van de selectievakjes staat aangevinkt (safeboot). Hier moeten geen vinkjes in de vakjes staan, het zou daar aan kunnen liggen...

succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan