PC helemaal kapot(DKR ontbreekt)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sofyanisback

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2006
Gisteren wou ik mijn pc uitschakelen, dus deed ik dat. Alleen hij blokeerde en sluitte niet af dus schakelde ik het uit door middel van 5sec. op de aan/uit knop te drukken. De pc sloot gewoon af.Toen ik de pc weer aan wou doen, kwam er een zwart scherm met witte letter waarop gemeld stond: ''DKR ontbreekt druk op cntrl+alt+del om opnieuw op te starten'' en dat deed ik maar dan komt weer de zelfde melding :( :(

Kan iemand mij a.u.b. helpen en mijn bestanden nog te redden

Ik heb toch een beetje het vermoeden dat het NTLDR is, maar goed, als jij zeker weet dat er een K in voorkomt (anders dan in het woord ontbreeKt) dan houdt het voor mij even op.

Ik heb toch een beetje het vermoeden dat het NTLDR is, maar goed, als jij zeker weet dat er een K in voorkomt (anders dan in het woord ontbreeKt) dan houdt het voor mij even op.
Ik heb het net gechekt en je hebt tog gelijk er staat NTLDR :o :o
Dus kunt u mij mischien verder helpen met het probleem

die fout heb ik ook gehad op mn server een keer, laat me ff weten of het werkt. Had hem maar helemaal opnieuw geïnstaleerd:( ....

:(:(:( ik heb de programma gedownload en op cd gebrand, toen deed ik het in mijn pc. Maar het werkt niet er komt steeds het zelfde bericht.
heb je mischien een andere programma ervoor?

Ga er vanuit dat de iso goed gebrand is?Voor de zekerheid,kreeg je een scherm met 8 keuze mogelijkheden?

Ga er vanuit dat de iso goed gebrand is?Voor de zekerheid,kreeg je een scherm met 8 keuze mogelijkheden?
nee, ik kreeg hetzelfde scherm als altijd. De enige verschil was dat er een wit streepje eerst kwam ong. 15sec (laden zeg maar) toen kwam weer het zelfde tekst als altijd (druk op cntl+alt+del op opnieuw te starten)

Dat zipbestand moet je uitpakken,daar zit een iso-file in.

Welk brandtprogramma heb je ?

Dat zipbestand moet je uitpakken,daar zit een iso-file in.

Welk brandtprogramma heb je ?
ohww moet ik het uitpakken :P had ik niet gedaan. ik had het zip bestand gewoon zo gelaten. Dus uitpakken en dan branden op cd en dan werkt het of moet ik nog wat doen

Je moet het als "beeld" of "image" bestand branden,dus niet gewoon slepen!!

Latere versies van Nero b.v. onder "Schijfimage of opgeslagen project".

Je moet het als "beeld" of "image" bestand branden,dus niet gewoon slepen!!

Latere versies van Nero b.v. onder "Schijfimage of opgeslagen project".

ik snap het niet zo goed. ik heb nero startsmart. opslaan als beeld of image ???
kan je het beter uitleggen dit is wat ik zie
nero_startsmart.jpg

Klik op het knopje in de linkerrand van het schermpje,kies dan voor Nero Express,daarna onderste mogelijkheid denk ik.

Misschien een goed idee om e.e.a. eens door te lezen voor je er naar verwijst :confused: :( ???
Als je dat n.l. gedaan had,dan zou je kunnen weten dat de 8 links naar dit forum op deze stite http://www.helpmij.nl/forum/showpost.php?p=1438854&postcount=6 totaal zinloos zijn.
Geen enkele oplossing,om nog maar te zijgen over een enkele aanleiding tot de storing.

Greetz

Volgens mij staan er toch wat links tussen die tot een oplossing kunnen komen. Om te zeggen dat het totaal zinloos is gaat mij wat te ver

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan