Pc helemaal opschonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauzemenu

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Hallo

ik krijg de laatste tijd een aantal keer de melding van Norton dat ik de virus Bloodhound heb ik verwijder hem steeds nu blijft ie al een tijdje weg. Vandaag kreeg ik de melding dat ik een win32 worm had , norton kon hem niet verwijderen maar op 1 of andere manier daarna toch wel. Nu wil ik graag me pc helemaal opschonen maar hoe doe ik dat het beste ?

ik heb de volgende programma's Norton 2007 , Ad-Aware 2007 en CCleaner. ik doe daar regelmatig een uitvoering mee , maar toch ben ik benieuwd of ik me pc nog beter kan opschonen.

Bedankt alvast

ik mis nog.
avg antispyware
spybot search & destroy
spyware blaster deze blokeer al gelijk sites die niet echt te vertrouwen zijn.

dus als ik die programma'tjes er ook nog bij zet dan moet het wel lukken ? gaan die samen met de programma's die ik al heb ?

dank je voor de tip

nee kan geen kwaad hoor
ik draai ze ook op adaware na vind het namelijk niets altijd kookies verder niets.
een vatsoenelijke virus scanner is ook niet over bodig (norton laat de laaste tijd veel door)

Laatst bewerkt:
Zorg wel dat je AVG alleen laat scannen en niet realtime aan laat staan. Het kan conflicten met Norton geven, als de realtime scanner van AVG en Norton ingeschakeld is. Je kan AVG dus wel gebruiken om meteen je pc te laten scannen.

Hoi,

Ik weet dat het hier als 'omstreden' wordt beschouwd, maar met het 'overkoepelende' programma HitmanPro laat je diverse Malware-programma's hun werk doen.
Bovendien kan je een trial van NOD32 controle laten uitvoeren.

Dikke kans dat je hiermee wél van allerlei ongein afkomt

NOD32 kan je later uit de 'standaardcontrolelijst' van Hitman halen en het programma verwijderen middels het configuratiescherm.
Tip: draai na het verwijderen ook CCleaner nogmaals en verwijder ook de map waarin NOD32 heeft gestaan. Pas daarna ben je er écht vanaf.

ik heb gister spybot search & destroy erop gezet en meteen een scan gedaan , en hij heeft een aantal dingen gevonden die heb ik meteen verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan