pc herkend telefoon niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobba

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2000
Hoi,

We hebben een Samsung E570 met datakabel. Wanneer we de telefoon met kabel aansluiten op de usb dan roept de pc dat hij de mobiele telefoon niet kent. we hebben al usb software geinstalleerd van de site van Samsung maar dat lost niks op. Iemand nog een gouden tip?
B.v.d.
:o

Hallo,
Samsung pc studio is al geinstalleerd op de pc, daar zit het probleem niet.
Het probleem is dat de pc de telefoon niet herkend. USB drivers hielpen ook niet en verder kan er helemaal niks over vinden. Er zijn wel meer mensen met een datakabel/usb probleem maar ik vind nergens een oplossing.

Is het een win xp computer? Ik zou ff alles van die telefoon softeware deinstalleren, en dan pc studio installeren, dat moet in principe werken onder xp (heb het al vaker geinstalleerd en ging goed)

En nog iets, staat je telefoon wel aan als je hem aansluit?

Hoi
:D Ja hoor de telefoon staat aan als hij wordt aangesloten op de pc. Het is een XP pc, dat klopt.
De software is al één maal eerder geherinstalleerd, zou 't dan na nóg een keer verwijderen en installeren wél gaan werken?

Thanks so far Royma

als je het al eens opnieuw gedaan hebt dan zal het nu ook niet werken lijkt me..

Ik kan nu even niks meer verzinnen... kabeltje is ook in orde?

Volgens mij hoe je alleen activesync 4.2 te installeren. Al die andere software is alleen maar extra. activesync 4.2 is hier te downloaden.

Groetjes Erik Rothuis

hoi

Nog even een aanvulling op wat ik eerder schreef. De pc zegt nl niet dat hij de telefoon niet
kent maar dat hij geeft de melding dat hij de telefoon niet ondersteund. Misschien dat iemand weet hoe dat moet worden opgelost?
M.v.g

Dat komt omdat activesync niet is geinstaleerd

Roto,

Meen je dat nou? Dus na installeren van dat progje zou 't spul moeten werken?
We gaan het proberen, bedankt alvast!

Hoi Jacobba,

Werkt het inmiddels bij jou?

Ik heb hetzelfde probleem met de tel. van mijn vrouw.

Vr. Gr. Theo

Hoi Jacobba,

Heb ik gedaan, maar helpt geen zier.

Dit is wat ik gedaan heb....

Installeren van Samsung pc studio 3.1
Deinstallatie en herinstallatie na uitschakelen virusscanner en fire wall (op aanraden van helpdesk Samsung)
Na het lezen van dit onderwerp op het forum active sync geinstalleerd....en nog steeds geen resultaat.

Wat was jou installatie procedure? Als je dit nog weet tenminste...

Graag je antwoord,

Vriendelijke groet,

Theo

Oplossing al gevonden?

Heeft iemand de oplossing al gevonden? Ik heb net een E570 aangeschaft en heb precies hetzelfde probleem. Ik heb ook alle opties die hier genoemd worden al geprobeerd, maar zonder succes. De telefoon wordt wel herkend door de computer, maar de programmatuur van Samsung zegt dat deze telefoon niet ondersteund wordt. Ik heb ook een ander programma wat goed werkt voor mijn oude telefoon (Float's Mobile Agent) maar daar kan ik alleen de informatie op de SIM-kaart lezen, maar verder niet...

Ik heb een bluetooth-usb (nieuw aangeschaft) en dat gaat wel goed met mijn oude telefoon maar niet met mijn E570!? Ik zat te denken om misschien toch maar een datakabel aan te schaffen, maar als ik zo deze problemen lees, lijkt het toch niet daaraan te liggen. Iemand nog een idee?

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!

Groetjes, Saskia

Acivesync 4.5

Hoi,
Ik heb een probleem met verbinding maken van mijn MDA VArio met de computer. Heb al herhaaldelijk activesync opnieuw gedownload en MDA gereset maar verbinding maken tussen PC en MDA lukt maar niet. Volgens T-Mobile moet het toestel dan terug naar fabriek. Weet iemand iets anders?

heey,

Ik wil niet stom overkomen...
Maar hebben jullie de bijgeleverde CD wel geinstalleerd?

WTF1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan