pc herkent bluetooth-stick niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

loesjuhh1986

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
hallo,

ik heb een samsung d500 en toen ik deze kocht kreeg ik daar een bluetooth stickje bij. ging altijd hartstikke handig, foto's op de pc zetten e.d., maar net deed ik de stick weer in de pc maar ineens herkent ie m niet meer. hij wil 'm installeren maar heeft hier een cd-rom bij nodig. maar hier heb ik nooit een cd-rom bij gekregen, hij installeerde 'm vanzelf op m'n pc. iemand enig idee hoe dit kan + een oplossing???

Op de samsung site kijken of je daar software en drivers kunt downloaden voor je toestel en bijbehorende bleuthoot stick. Dit zal daar vast aanwezig zijn.

nope... staat alleen een handleiding voor de telefoon... eerst vond de pc zelf het stuurprogramma, en heb niets veranderd :confused:

Hmmm... raar dat er geen cd-rom bij zat. Misschien moet je eerst bij Apparaatbeheer kijken of de dongle daar bij staat. Zo ja, eerst stuurprogramma verwijderen en dan de dongle zelf verwijderen. daarna pc opnieuw opstarten en dongle er in steken. waarschijnlijk worden dan de juiste drivers opnieuw geinstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan