Pc herkent mijn mp3 speler niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ture
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ture

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2004
Hallo,

Vandaag heb ik een mp3 speler gekregen er staan niet veel specificaties op enkel deze:
digital audio player rohs ce usb, verder geen type of dergelijke.
Normaal gezien volgens het infoblaadje zou de pc deze "nieuwe hardware moeten herkennen" maar dit gebeurt niet.
Op de bijgeleverde driver cd, staan de volgende commando's:
AvidDriverSetup.exe AVIDUMS.INF AVIDUMSP.PDR AVIDUMSS.SYS AutoRun.inf
Wanneer ik het aviddriversetup.exe bestand uitvoer dan begint de installatie maar die geeft een melding van "copy inf fail" en ook "copy pdr fail" ik krijg daarna de melding please install the drive by controlpanel.
Hoe moet ik dit dan doen?
Ik heb de drivers al eens gezocht op de google en krijg ook daar hetzelfde resultaat. (fail inf, fail pdr)
Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Elk idee is welkom!!!
Bedankt op voorhand, Ture

Je kunt het even via Configuratiescherm -> Hardware proberen.... geef het .inf bestand als driver op [niet automatisch laten zoeken].....

Hallo,

Ik heb geprobeert om het avidums.INF bestand te installeren maar of het gelukt is dat weet ik niet. Als ik een aantal installatie stappen zou moeten zijn tegengekomen dan heb ik die in ieder geval niet gezien.
Zijn er geen andere mogelijkheden want ik heb nog een bijkomend probleem: de mini cdrom wordt in de speler of wel niet gevonden ofwel gevonden maar dan geraak ik weer niet aan de gegevens aan, ik dacht daar alles te kopieren naar de c maar dit lukt dus niet!
Via configuratiescherm is dus ook niet echt een oplossing daar ik problemen heb met de mini cd.

Ondertussen is het wel gelukt om alles van de mini cd te kopieren naar een diskette.
Nu heb ik bij hardware - volgende - hardware al aangesloten - ja - usb hoofdhub een nieuw apparaat toevoegen aangeklikt, is dit tot hier toe juist?
Als ik dan automatisch laat zoeken welk moet ik dan nemen uit de lijst: een portable device of een tapestation of nog iets anders??
Op een andere pc eens geprobeert daar krijg ik de volgende melding, fout met MFC42.DLL:6779 hopelijk zijn jullie daar iets mee.

Laatst bewerkt:
Probleem is opgelost lag aan een slechte usb kabel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan