PC herkent reg. nr. Nero niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Ik heb een volkomen legale OEMversie van Nero. Als ik deze installeer en de registratiecode invul, blijft de knop 'volgende' grijs. Ik snap er niets van, want op een andere PC heb ik hem zonder problemen kunnen installeren. Hoe los ik dit op?
 
Gompie,

Heb je die oem versie bij een brander gekregen.
Zo ja is de brander die je nu wilt aansturen met nero van hetzelfde merk.

Als jij denkt dat dit er niks mee te maken heeft dan type je wel echt iets verkeerd in het serienummer anders kun je wel op volgende klikken.
 
Geplaatst door puppie
Gompie,

Heb je die oem versie bij een brander gekregen.
Zo ja is de brander die je nu wilt aansturen met nero van hetzelfde merk.

Als jij denkt dat dit er niks mee te maken heeft dan type je wel echt iets verkeerd in het serienummer anders kun je wel op volgende klikken.

ja, ik heb deze OEMversie gekregen bij de brander die ik gebruik. ik zou ook echt denken dat ik een typefout maak, maar ik heb het al 10 keer overgelezen en opnieuw gedaan. Ook een ander het laten doen, maar hij weigert gewoon. Het gekke is dat wanneer ik wat tekens weghaal ik wel op volgende kan klikken, maar dan geeft ie een fout serienummer. ik geloof dat ik gek word.....:evil:
 
En ga je nu dezelfde brander weer gebruiken in combinatie met die oem versie of is het een ander merk brander.
 
Geplaatst door puppie
En ga je nu dezelfde brander weer gebruiken in combinatie met die oem versie of is het een ander merk brander.

nee het is dezelfde brander. ik heb hem al eens met deze brander op deze PC geinstalleerd, tore zonder problemen. Maar ik heb pas XP opnieuw geinstalleerd, daardoor moet het opnieuw. Ik heb de software op mijn andere PC met een andere brander zonder problemen kunnen installeren
 
Hmmmmmmm,
Raar probleem.
Je zou er een e-mail aan kunnen wagen naar ahead toe.
Zeker weten dat ze reageren.
 
Geplaatst door puppie
Hmmmmmmm,
Raar probleem.
Je zou er een e-mail aan kunnen wagen naar ahead toe.
Zeker weten dat ze reageren.
ja ik denk dat ik dat maar doe. je hoort nog. bedankt.
 
Ik zeg graag gedaan :eek: maar helaas geen oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan