pc herstart (blue screen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jornie

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Berichten
88
heeey:)

wanneer ik een dvd in mijn dvd-brander stopte, herstartte mijn computer
nu heb ik automatisch herstarten uitgezet en op aanraden van velen van jullie een foto van dat blauwe scherm gemaakt..

kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is en wat ik eraan kan doen, zodat mijn computer niet steets herstart..

sinds ik mijn computer heb geformatteerd, kan ik in de dvd-SPELER (de bovenste, dus NIET de brander) nog wel gewoon dvd's afspelen, maar ik kan geen dvd's meer on-the-fly (rechtstreeks van speler naar brander) kopieren...

wie heeft er een oplossing voor deze twee problemen..
ajb help mij

alvast bedankt:thumb: :thumb:
 

Bijlagen

  • blue screen.jpg
    blue screen.jpg
    99 KB · Weergaven: 46
Heb je service pack 2 geinstalleerd? Want uit bijgaand bericht van Microsoft blijkt dat jouw probleem daarmee zou zijn opgelost.
 
Heb je service pack 2 geinstalleerd? Want uit bijgaand bericht van Microsoft blijkt dat jouw probleem daarmee zou zijn opgelost.

Heey,

ik had sp2 al, maar heb nu wel alle updates nog erbij geinstalleerd,
de dvd brandde even een dvd goed, maar toen kreeg ik een nieuw blauw scherm, van deze heb ik ook weer een foto gemaakt, en ik hoop dat weer iemand mij kan helpen..
 

Bijlagen

  • blue screen2.jpg
    blue screen2.jpg
    95,8 KB · Weergaven: 17
Probeer veilige modus eens. Waarschijnlijk is het een driverprobleem van je randapparatuur...
 
Probeer veilige modus eens. Waarschijnlijk is het een driverprobleem van je randapparatuur...

is goed zal ik even proberen,

moet ik dan drivers installeren? kan ik ergens zien of er randapparatuur is, die niet op de goede drivers draaien (waarschijnlijk mijn dvd-brander dan)
 
Bijvoorbeeld een printer of iets dergelijks. Schakel anders jeDVD Brander eens uit en apparaatbeheer (in veilige modus) en kijk of de PC niet wel goed opstart...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan