Pc herstart constant + veilige modus werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Virusbeatbox

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Beste,

wanneer ik m'n laptop opstart en het schermpje met 'je persoonlijke gegevens worden geladen' verschijnt, herstart mijn laptop automatisch en dit constant. Ik heb dan geprobeerd om in veilige modus te kijken wat er mis was maar wanneer ook die windows opstart, herstart mijn laptop automatisch :s wat nu??? graag snel wat hulp

gebruik punten en comma's aub want lekker lezen was je vraag niet.
nog drivers of programma's ginstaleerd voor dit probleem begon?.
spyware en virusen kunnen ook herstarts veroorzaaken.
ook kan dat er hardwaren defect is in je pc.
in dat geval kan je memtest draaien en een diganostic programma voor de schijf te testen.
vertel ons ook maar is wat je zelf al heb gedaan.

M.v.g virtuosa

Je hebt Veilige modus al geprobeerd schrijf je.
In hetzelfde 'keuzemenu' waar je Veilige modus kiest kun je ook kiezen voor "Laatst goed werkende configuratie". Probeer ook díe optie uit.

Succes,

Tijs.

nee geen drivers of niets geinstalleerd. Heb wel paar dagen geleden via de site hijackthis.nl een log geplaatst. Deze rade mij dan aan om in cmd een command in te tikken zodat ik in een scherm kwam waarbij ik kon kiezen of windows automatisch herstart bij foutmelding of dergelijke, ik weet het niet meer zeker.. :s

kijk eens voor de lol wat de tems zijn van je processor :)

heb het gevonden waar ik de wijziging heb aangebracht.
bij start > uitvoeren > msconfig > tabblad algemeen > diagnotisch opstarten... vanaf dan herstart mn laptop wanneer ik hem opstart...

Als je nu eerst eens alle suggesties uitvoert en dan in 1 posting terugmeldt.
Ik zie (bijv.) geen terugmelding op mijn tip (zie mijn vorige posting).

Tijs.

Als je nu eerst eens alle suggesties uitvoert en dan in 1 posting terugmeldt.
Ik zie (bijv.) geen terugmelding op mijn tip (zie mijn vorige posting).

Tijs.

sorry tijs, heb jouw tip over het hoofd gezien! deze werkt inderdaad... zal nu via msconfig het opstarten terug op normaal zetten. bedankt!

sorry tijs, heb jouw tip over het hoofd gezien! deze werkt inderdaad... zal nu via msconfig het opstarten terug op normaal zetten. bedankt!

Als het goed is zul je zelfs die msconfig instelling niet meer zien, want je zou nu opgestart moeten zijn zónder die aanpassing...

Laat ons weten of dat inderdaad het geval is.

Tijs.

Als het goed is zul je zelfs die msconfig instelling niet meer zien, want je zou nu opgestart moeten zijn zónder die aanpassing...

Laat ons weten of dat inderdaad het geval is.

Tijs.

ja inderdaad. Ik heb nooit een msconfig venster gezien bij opstarten maar de instelling stond op 'diagnotisch opstarten'. Deze heb ik nu teruggezet naar 'normaal opstarten'. Bedankt tijs!

Geen probleem, graag gedaan. Niets zo vervelend als dat je helemaal niet meer in je Windows lijkt te kunnen komen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan