PC herstart na afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinzoj

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2007
Ik heb laatst een pc samengesteld en heb hem gister ontvangen.

Na het installeren van windows wilde ik mijn PC weer afsluiten, maar tot mijn verbazing startte hij weer op nadat hij was afgesloten

Licht dit aan mijn bios?

PC specs:
Processor: Intel Core 2 Duo E6400
Moederbord: ASUS P5W HD Deluxe
Bios: AMI

bij voorbaat dank,

Kevin.

Ik heb gedaan wat er stond maar nog steeds geen resulaat

heeft iemand nog suggesties?

b.v.d.

Heb je licht in je bios?:rolleyes:

Heb je überhaupt de bios wel nagelopen? zoals WOL, staat die wel op disabled?

Het rebooten, kan ook een verkeerde instelling in het register zijn, probeer eerst deze regfix eens.

Ik heb de hele bios nagelopen en heb geen WOL optie gezien.

ik zal die registerfix ff proberen (gewoon downloaden, dubbelklik erop en openen?)

bedankt!

Laatst bewerkt:
Jeb, overigens staat dat bij power on, denk ik, maar die is standaard disabeld.

ik heb gedaan wat je zei maar nog steeds geen resultaat.

iemand nog suggesties?

b.v.d.

beste Kevinzoj,

ik heb vandaag een beetje de smoor in, dus vergeef mij mijn volgende reactie / vraag:

als jij niet reageert op gestelde vragen, dan adviseer ik je te gaan Googlen........... :mad:

Laatst bewerkt:
Inderdaad, je mag er zelf ook wel wat voor doen, alleen maar roepen dat iets niet werkt, maar niet vermelden wat je dan zelf hebt gedaan, wordt je een beetje kriegelig van.

Mijn laatste bijdrage, waar alle mogelijkheden staan, vind je hier.

OK, omdat het een Helpforum is, dan hier de toelichting op mijn vorige 2 berichten.

ALS Kevinzoj de vraag had beantwoord, (en de door LP geopperde oplossing zou niet werken -en helaas blijkt dat ook niet te lukken-) hadden we wellicht verder kunnen borduren op het (mogelijke) BSoD wat dan tevoorschijn zou zijn gekomen, immers, als de Microsoftinstructies worden gevolgd is behalve het loggen van de fout (mogelijk) tevens een BSoD het gevolg en met de tekst van het BSoD hadden we verder kunnen zoeken.............

Laatst bewerkt:
Ik heb het probleem gevonden!

Mijn loading dock van mijn draadloze laser muis blijft aan als de PC afgesloten is (om de muis op te laden).

Het probleem: De PC start weer op omdat de loading dock nog aan staat.

is er iets in mijn AMI bios waarmee ik ervoor kan zorgen dat de PC uit blijft terwijl de USB poorten aan blijven?

b.v.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan