PC herstart na installatie ZoneAlarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

edward001

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2007
Nadat ik ZoneAlarm heb geinstalleerd, herstart de pc elke keer maar weer. Er was volgens mij een update dat je moest downloaden, alleen welke was dat ook alweer? Weet iemand dit?

Probeer eerst in de veilige modus (meestal F8) dat automatisch herstarten uit te vinken bij geavanceerde syteeminstellingen->opstart en herstelinstellingen en hier de optie "de computer opnieuw opstarten" o.i.d. uit te vinken.
Als je de pc dan opnieuw opstart krijg je hoogstwaarschijnlijk de foutmelding e/o de boosdoener op je scherm te staan.
Ook zou ik ff ZoneAlarm deïnstalleren om er zeker van te zijn dat deze de veroorzaker is,er zijn trouwens genoeg andere gratis firewalls dus je bent niet alleen van ZoneAlarm afhankelijk.
Succes.

ZoneAlarm is idd de boosdoener, maar dat wist ik al. Er is ook wel eens ergens een bericht geweest dat iets moest updaten in Windows, maar wat kon ik niet meer vinden. Misschien weet iemand dat? En anders een andere firewall, welke raden jullie me aan?

Klik zelf heb ik de "Sygate 562808"(klik) die ik al jaren naar volle tevredenheid gebruik op mijn XP.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan