PC herstart steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephond

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Berichten
48
Ik zit met het volgende probleem, sinds net half uurtje geleden, start mijn computer constant opnieuw. Ik werk ruim 4 maanden in een dual boot met windows xp en vista, en hij doet dit zowel als bij vista als bij xp. Ik krijg ook geen blauw scherm te zien. Vreemste is windows start gewoon, maar als ik iets aanklik of een letter intyp valt hij uit. In de veilige modus blijft hij langer lopen maar daarna valt hij ook uit. Weet iemand wat het probleem kan zijn?
 
Ik denk dat dit een probleem is in je hardware (videokaart, werkgeheugen E.T.C.)
Om te kijken wat het probleem precies is zou ik proberen omander werkgeheugen te lenen van iemand (om te testen) en andere videokaart E.T.C.:thumb:
 
of probeer save modus voor je iets nieuws koop.
zowel xp als vista heben het.
 
Ik denk dat dit een probleem is in je hardware (videokaart, werkgeheugen E.T.C.)
Om te kijken wat het probleem precies is zou ik proberen omander werkgeheugen te lenen van iemand (om te testen) en andere videokaart E.T.C.:thumb:

Ik heb je advies opgevolgd, ik heb alleen het nodige aan hardware zoals harde schijf videokaart,muis,toetsenbord aangesloten en de pc herstarte niet. Daarna deed ik de geluidskaart en de usb scanner erin, vervolgens de rest aan usb apparaten en toen sprong hij weer uit. Nu ben ik erachter wat het is, aangezien ik draadloos internet heb, heb ik een usb wifi ontvanger, deze is kapot, en telkens als windows verbinding wou maken, sprong hij uit. Dus heel erg bedankt! Weet nu de oorzaak, na kerstmis bouw ik er wlan kaartje in, is veel handiger dan een usb.

Fijne kerst!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan