Beste forummers, ik heb hier een pc staan die enige tijd ongebruikt is geweest. Ik heb hem een jaar of wat geleden gekocht, ter plaatse getest, alles in orde. Nu had ik eindelijk tijd gevonden om deze pc eens te installeren (jawel, na een jaar
) maar als ik nu op de startknop druk, begint de ventilator van de processor te draaien, even later volgt deze van de voeding en dan valt hij terug uit om dan spontaan vanzelf opnieuw op te starten en dit blijft maar doorgaan tot ik bij wijze van spreken, de stop uittrek. Op het scherm verschijnt niks omdat er gewoon nog de tijd niet is om het scherm te laten opstarten vanuit stand-by. Ik verdacht de startknop ervan te blijven hangen omdat ik geen klikje hoorde bij het indrukken. Ik heb dat even uiteen gehaald en de plastic knop zelf zat idd niet echt vrij. Dat is dus opnieuw in orde en het contactje klikt netjes, maar hetzelfde fenomeen blijft. Iemand een idee? Ik zeg het: bij afhaling werkte de pc perfect en heeft sedertdien nog niet opnieuw gedraaid. Help aub...

Laatst bewerkt: