PC in 1x erg traag!:S

Status
Niet open voor verdere reacties.

hardcorebkom

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
Gister startte ik mijn laptop op en ik merkte al gelijk dat die erg traag opstartte,
Nou wilde ik 'deze computer' openen en 4 minuten later kwam die daadwerkelijk pas in beeld:S bij elk nieuw programma die ik wil opstartten moet die eerst 4min laden ofzo, maar na die 4 minuten kan ik bijvoorbeelden in 'deze computer' zonder problemen rondkijken:S

Het is niet aan de orde dat er teveel op de pc staat, want heb xp pas opnieuw geinstalleerd.
En btw eergister deed de laptop het nog perfect! zijn wel paar updates geinstalleerd...

Hallo,

is je overdrachtsmodus van je hd niet teruggevallen van udma naar pio?

Start-deze computer rechts klikken-beheren-apparaatbeheer-ide/ata/atapi controllers-menu openklappen(+-tekentje)-primair ide kanaal-rechts klikken -eigenschappen-2de tab geavanceerde instellingen-huidige overdrachtsmodus moet udma 4of 5 zijn.
Indien niet laat het weten.

Gr. Jan

Ik ga er niet vanuit dat dat "opeens" zou gebeuren toch? Je kan het wel proberen en als je toch een scan uit wilt voeren om te kijken naar een virus:
-Housecall
-Malwarebytes
-Windowsliveoncare scan
:thumb:

Housecall heeft 4 dingen gedetecteerd, en gerapereerd.
Malware bytes & Windowsliveoncare zijn nu nog bezig.

Bij apparaat beheer:

Apparaat 0: UDMA 5
Apparaat 1: UDMA 2

housecall: 4 geinfecteerde bestanden gevonden , 4 gerepareerd
Malware: Niets gevonden
WIndows live on care: Niets gevonden

Het lijkt of die nu wel iets sneller gaat, maar toch niet naar behoren,
heb crapcleaner er ook al overheen gehaald, zelfde resultaat:S

oke nou dat hij sneller is verwijst naar de virussen. Wat is je besturingssysteem dan doe ik geef ik je nog een rootkit scan.

Oké gebruik deze is en geef het resultaat maar wat eruit komt geen licentie code kopen hoor:thumb:
En deze ook nog even

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan