pc ineens traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

gsus8

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2008
ik kwam vandaag thuis en ik zette mijn computer aan. hij startte wel op naar windows maar hij is echt belachelijk traag in een keer. na me computer eens opnieuw opgestart te hebben kreeg ik een error: Onverwachte I/O fout computer kan niet worden gestart na een paar keer te hebben geprobeerd toch maar besloten windows opnieuw te instaleren. nu is windows echt te traag hij doet er 45 min over om moederbord drivers te instaleren. en de reactie snelheid is ook belachelijk traag als ik iets aanklik start het 1 minuut later pas op.

iemand een idee hoe dit zou kunnen? ik hoop niet dat er iets met mijn hardware aan de hand is.

ik hoor het graag van jullie

met vriendelijke groet

je bedoelt even proberen in een andere sata port te doen? of wat bedoel je precies, en wat kan ik misschien doen om het te verhelpen?

Laatst bewerkt:
Je zou eens kunnen proberen aan te sluiten op een andere sata controller. Laat je iets horen of dit geholpen heeft.

jup ik gaat dat even proberen ik laat het je morgen weten dank je voor je hulp

ik heb het nog even geprobeerd en hij werkt volgens mij weer beter super dank je!!

Fijn om te lezen. Wat ik je zou aanraden is om de computerkast binnenin eens goed te te reinigen van stof. Meestal treden hierdoor zulke conflicten op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan