pc instaleren wil niet lukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinawou

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2001
hall
ik heb hier en Hp computer 1000mhz, 80 gieg hd en 128 mhz geheugen XP.PRo
In het begin totaal geen problemen , mar nu loopt de pc gewoon niet meer .opstarten deed hij niet meer en als hij eenmaal liep duurde het zeker een kwartier voor dat hij dan reageert. Ik heb de schijf geformateed via een andere pc . en daarna weer geprobeerrt om hem te instaleren. dat lukt dus niet. op de andere pc geprobeert te instaleren lukte wel. heb hemm weer op de hp gehgangen weer het zelfde probleem de pc loopt gewoon niet.
andee schijven geprobeert ook dat lukt niet.
wie kan mij vertellen at er aan de hand is.
vr gr rinawou

insyalatie en opstarprobleem

Staat de opstartvolgorde in de bios goed?
Hoi ja hoor en daarnaast af en toe gewisselt.
Ook is het zo dat een kennis van mij extacr hetzelfde probleem heeft , zij heeft de pc weggebracht naar de monteur. deze heeft er nieuw moederbord ingezet maar probleem blijft bestaan . nu staat hij weer bij de monteur . en deze is zover gekomen dat hij nu naar 3 uur geinstalleert is maar nog steeds minmaal een kwartier duurt voor dat hij wat opent
.Zelf zegt de monteur dat hij dit nog nooit heeft meegemaakt. en hij zou geloof ik gaan updaten (moedrbord ) en hij houd hem in ieder geval het wekend om dat ding te laten draaien. Verer vraag ik mij afhoe hij dat moedrbord wil updaten als je er niet een fatsoenlijk in kan komen
gr Rnawou

Maar als ik goed begrijp heb je het volgende gedaan:

- harddisk uit HP gehaald
- in andere PC geformatteerd
- in andere PC Windows geinstalleerd
- harddisk terug gezet in HP

Als je het zo gedaan hebt, gaat het ook niet werken...

instaltie pc

Maar als ik goed begrijp heb je het volgende gedaan:

- harddisk uit HP gehaald
- in andere PC geformatteerd
- in andere PC Windows geinstalleerd
- harddisk terug gezet in HP

Als je het zo gedaan hebt, gaat het ook niet werken...
Nee later ook gewoon op de hp geformateert.(ook dat duurde heel lang ) en daarna geinstaleerd.(deed hij ruim 4 uur over)
en dar na zeker een kwartier voor hij wat opent.
Dat op die andere pc instaleren was alleen om te kijken of het niet aan de schijf lag
fr rinawou

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan