Pc installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

tijmen27

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2009
Hallo,

Laatst probeerde ik mijn pc opnieuw te installeren, maar toen kon hij een bestand niet vinden op de cd, dus kon hij niet verder installeren. Toen wilde ik mijn pc gewoon helemaal formatteren, maar iedere keer als ik hem opstart, dan begint hij gelijk halverwege de installatie en krijg ik dezelfde foutmelding.
Ik kan alleen op Delete drukken op het begin, maar daar kan ik formatteren niet vinden.
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt, Tijmen

Bedankt voor de snelle reactie.
Helaas hielp het niet. ik kom wel steeds bij de setup, maar omdat hij al eerder met de setup was begonnen en halverwege een foutmelding kreeg, start hij de setup nu steeds op dat punt op. Bij punt van de 5. Al;s hij daar opstart kan ik ook nergens op klikken en ik krijg de foutmelding: "Setup kan de productcatalogussen niet installeren. Dit is een kritieke fout. In de setup-logboekbastanden treft u waarschijnlijk meer gegevens aan."

Met vriendelijk groet, Tijmen

Hallo,
Ik heb geen floppy driver meer,weet u misschien nog iets anders om te proberen.

Vriendelijke groet tijmen

Jazeker, kijk naar het "blauwe" scherm in het linkje dat Bertus postte en kies daar voor de partitie verwijderen (druk op D........ etc.) . Dat zou al je problemen op moeten lossen, althans ná het verwijderen ervan is de machine "maagdelijk"" en moet een nieuwe installatie probleemloos verlopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan