Pc, Internet of HelpMij traag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul-RT

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
6 dec 2003
Het ene moment opent Helpmij homepage heel snel, en topics die je aanklikt ook.
Het andere moment kan het wel 5 min. duren voordat een topic wordt geopend.

Ligt dat nu aan mijn pc, Chello of de server van HelpMij?
Dit valt mij erg op de laatste 2 weken.

Zijn er mensen in omgeving Dordreht, met Chello, met hetzelfde probleem?

Groeten, Paul RT

Nou bijna heel Nederland heeft daar last van, als je zou zoeken op onderwerpen en dan met betrekking Helpmij site dan zul je er veel vinden die hier over gaan, helaas is de server van helpmij.nl een beetje van slag ofzo, een echte goede reden kunnen we niet bedenken, helaas heeft iedereen er last van dus niet gerust je pc is goed en internet doet het ook goed, soms moet je een beetje geduld hebben.

Paul,
Enige weken geleden heeft dit onderdeel ook al eens de aandacht gehad.
Tiborv gaf toen aan dat men druk bezig is met een nieuwe server in te richten en dat deze dan geplaatst moeten worden. Secuur werkje en het kost een paar euro.

Dus het ligt echt niet aan jou of iets van jou isp maar ligt aan de server van helpmij.

zal zo even kijken of ik het draadje kan weer vinden en zal dat dan even in dit bericht plaatsen.

Misschien is mijn reactie niet erg opbouwend: Ik neem dat voor lief, omdat ik Helpmij een goed Forum vind.

Natuurlijk begrijp ik ook dat een ieder het zeer prettig zou vinden, indien er altijd/voortdurend sprake is v.e. zeer korte response-time.

Ik ben verder wel tevreden.

Dennis.

Ok, dat berich had ik gemist.
Ik had wel het vermoeden dat er iets aan de hand was, maar wilde niet meteen HelpMij de schuld geven....

2 Weken terug was mijn pc geveld door een virus :o en ben ik 1,5 week verstoten geweest van uitgaande mails.
Ik was even bang dat er wer iets in m'n pc verscholen zat.
Al zegt SpySweeper van niet.... ;)

Bedankt Puppie.

Groeten, Paul RT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan