pc is druk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beide shots zijn het zelfde, nu zie ik nog niet wat voor processen er meer mee draaien.

Ik hoopte te zien of Drivespace.exe mee draait, dit verklaart dan snel waarom er veel activiteit op de HD is zonder dat je echt iets aan het doen bent. Dit programma indexeert en bepaald hoeveel ruimte er nog over is op de HD.

grtjs Jarno jjw

Als je in de verkenner onder een station een balk ziet met de beschikbare ruimte, dan draait Drivespace mee, dit is om het je makkelijk te maken in 1 oog opslag te zien hoe vol je stations zijn met data.

Grtjs Jarno jjw

Om eerlijk te zijn zie ik niet echt bijzondere dingen op het lijstje. Misschien als het weer gebeurd op dat moment een screenshot maken van alle processen, dan zien we misschien wat meer.

Grtjs Jarno jjw

Wat je zou kunnen doen voor alle zekerheid is met het programma Hijackthis een log maken en deze plaatsen op bijvoorbeeld Nucia forum. Daar zitten de spyware deskundige die misschien nog wat vreemds zien.

Om eerlijk te zijn zie ik niet echt bijzondere dingen op het lijstje. Misschien als het weer gebeurd op dat moment een screenshot maken van alle processen, dan zien we misschien wat meer.
Goed plan :thumb:; probeer ik, c

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan