PC is heel traag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Beste mensen,

Ik ben vandaag even bij mijn opa om zijn computer een beetje op te schonen. Maar hij zij al dat ie heel erg traag deed, En dat ie nog nooit zo traag geweest is. Ik heb dus gekeken en hij is dus ook heel erg langzaam!. Met internet vooral. Er staat ook geen onnodige software op. Alleen msn enzo. Dus ik had even Symantec antivirus mee genomen en zijn computer helemaal geupdated, En nu heeft de computer nog niks gevonden!. Ook heeft mijn opa problemen met Outlook. Als hij iemand een mail stuurt komt ie pas 7 uur later binnen. Mijn opa heeft ook zijn internet provider Tele2 gebeld, En daar is alles oke. Dus daar ligt het niet aan. Ook heeft zijn computer problemen met printen, Als die wilt printen krijgt ie een melding dat er onvoldoende geheugen is. Terwijl er meer dan genoeg geheugen vrij is!. Dus ik dacht, Het zal wel een virus zijn. Maar hij heeft niks gevonden. En nu weet ik het niet meer en wil dus wel zijn computer weer in orde krijgen!. Wie weet misschien wat het probleem is of hoe ik er achter kan komen wat het is?

download anti malware-bytes en scan daarmee en kijk even in taakbeheer wat er allemaal instaat(ctrl+alt+del)

groetjes daniel

Beste mensen,

Ik ben vandaag even bij mijn opa om zijn computer een beetje op te schonen. Maar hij zij al dat ie heel erg traag deed, En dat ie nog nooit zo traag geweest is. Ik heb dus gekeken en hij is dus ook heel erg langzaam!. Met internet vooral. Er staat ook geen onnodige software op. Alleen msn enzo. Dus ik had even Symantec antivirus mee genomen en zijn computer helemaal geupdated, En nu heeft de computer nog niks gevonden!.

Ook mbam en superantispyware gedraait?

Ook heeft mijn opa problemen met Outlook. Als hij iemand een mail stuurt komt ie pas 7 uur later binnen. Mijn opa heeft ook zijn internet provider Tele2 gebeld, En daar is alles oke. Dus daar ligt het niet aan.

Ook heeft zijn computer problemen met printen, Als die wilt printen krijgt ie een melding dat er onvoldoende geheugen is. Terwijl er meer dan genoeg geheugen vrij is!.

Bedoel je hier schijfruimte? Want dat is niet van invloed op deze melding.

Dus ik dacht, Het zal wel een virus zijn. Maar hij heeft niks gevonden. En nu weet ik het niet meer en wil dus wel zijn computer weer in orde krijgen!. Wie weet misschien wat het probleem is of hoe ik er achter kan komen wat het is?

Download en instaleer Ccleaner. Laat dat programma de boel eens opschonen.

Wanneer je dit gedaan hebt even opnieuw opstarten en kijken of er verbetering is. Zo niet, denken we weer verder.

alleen antivirusprogramma is niet voldoende om alles typen van ongewenst programma te verwijderen. 'spybot search and destroy' is een goede en ook gratis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan