pandora
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 aug 2001
Twee weken vermoedde ik een virus op het systeem.
Geen enkele scan toonde echter een virus aan.
Toch maar eens eens schone installatie gedaan, dat is zo af en toe toch wel eens nodig.
Echter, er zijn nog steeds problemen, dus ik vermoed dat er iets aan de hardware mankeert. Maar wat?!
Zo af en toe 'flitst' het scherm, net alsof er een screenprint wordt gemaakt. → Grafische kaart?
Muziek die ik afspeel hapert, voornamelijk als er veel prog's tegelijk open staan. → Soundcard?
Outlook werkt soms ineens niet meer en dan kan ik het niet meer opstarten:

Er staat dan echt niets open dat het pst bestand gebruikt. Tien minuten later werkt het soms weer wel. Maar vaak moet ik opnieuw opstarten.
Het scherm bevriest af en toe.
Gisteren stond alles op zwart, niets werkte nog.
De aan-uit knop ingedrukt gehouden, vervolgens kwam alles weer terug zoals ik het achtergelaten had.
Terwijl ik natuurlijk een restart had verwacht
Grafische kaart en geluidskaart zijn on board.
Nu wil ik natuurlijk graag uitvogelen welk onderdeel niet in orde is maar hoe stel ik een diagnose?
Groetjes,
Yvonne
Geen enkele scan toonde echter een virus aan.
Toch maar eens eens schone installatie gedaan, dat is zo af en toe toch wel eens nodig.
Echter, er zijn nog steeds problemen, dus ik vermoed dat er iets aan de hardware mankeert. Maar wat?!
Zo af en toe 'flitst' het scherm, net alsof er een screenprint wordt gemaakt. → Grafische kaart?
Muziek die ik afspeel hapert, voornamelijk als er veel prog's tegelijk open staan. → Soundcard?
Outlook werkt soms ineens niet meer en dan kan ik het niet meer opstarten:

Er staat dan echt niets open dat het pst bestand gebruikt. Tien minuten later werkt het soms weer wel. Maar vaak moet ik opnieuw opstarten.
Het scherm bevriest af en toe.
Gisteren stond alles op zwart, niets werkte nog.
De aan-uit knop ingedrukt gehouden, vervolgens kwam alles weer terug zoals ik het achtergelaten had.
Terwijl ik natuurlijk een restart had verwacht

Grafische kaart en geluidskaart zijn on board.
Nu wil ik natuurlijk graag uitvogelen welk onderdeel niet in orde is maar hoe stel ik een diagnose?

Groetjes,
Yvonne