Pc Is traag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rustig

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2006
Hallo,

De Pc's bij mij op stage lopen erg traag. Ze krijgen beide lange tijd zwart beeld met muis cursor, voordat het welkom scherm verschijnt. En als hij is opgestart is hij nog traag en doet ie het niet zoals het moet.

systeem:
Pentium 4 3,2 GHz
1 Gb Geheugen
40Gb (15Gb over) en andere pc 80Gb (50Gb over)

Ik heb al vrij veel dingen geprobeerd, om het sneller te laten lopen; Gedefragmenteerd en spyware doctor, registry mechanic en AVG anti virus in veilige modus laten draaien. Verder heb ik Msconfig->opstarten en hijackthis gebruikt.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Bij voorbaat dank,
Rustig

Hoe is het bij jouw op stage, zitten deze pc's aan een domein? Iets meer info aub

Heb ze nou gescand met CCleaner en het is iets beter geworden!

En wat heb je met Hijackthis gevonden? zijn meestal toch progjes, die op de achtergrond meedraaien, die de boel laten dichtslippen, door veel resources te gebruiken.

Met hijackthis heb ik de bestanden gevonden die files misten en dus gefixt!

Als de files missen, werken ze ook niet, het gaat om de rest, waar je niet van weet, waar ze voor zijn.

Gooi zelf altijd alles eruit, herstel de netwerkverbinding, en de progjes die niet meer mee opstarten, de virusscanner, etc., als die niet uit zichzelf terugkomen.

Eventueel nog Spybot erop los laten.

Laatst bewerkt:
Hoi

Heb je al eens hier gekeken op www.speedtest.nl daar kan je zien of je snelheid wel klopt met wat je behoort te krijgen het is het proberen waard veel suc6 nixs

Hallo rustig.
Als in de HijackThis log staat "file missing" wil dat niet zeggen dat je deze file zomaar
kunt verwijderen, vaak is dat een "fout" van het program HijackThis zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan