PC is zeer traag geworden :S help, please

Status
Niet open voor verdere reacties.

stascccp

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2005
Dag beste mensen!
ik heb sinds een anderhalf jaartje een siemens fujitsu pc gekocht bij de media markt. ik heb 200 gb geheugen en 1024 mb RAM geheugen. mijn pc was altijd wel snel met spelletjes zoals flight simulator, maar de laatste tijd is hij zeer traag geworden.
als ik flight simulator speel, dan krijg ik opeens een foutmelding dat er geen geheugen meer is en het spel moet worden afgesloten :confused:
dit gebeurt bij veel dingen, zelfs bij MSN. mijn internet is ook trager geworden, is er misschien iets wat ik kan doen? ik heb trouwens van die 200 gb aan geheugen nog 120 geheugen over, dus mijn schijf zit niet vol en ik heb veel on nodige programma's weggehaald maar het helpt niet echt :(
alvast bedankt voor de reactie en ook heel erg bedankt voor het lezen, dank jullie wel beste mensen van Helpmij.nl, jullie zijn echt de best ! :thumb:

Al op spyware en virussen gescand?
Schijfopruiming en defragmentatie gedaan?

je moet idd net zoals de voorganger als zei eerst defragmenteren als je niet weet wat dfit is dan leg ik het snel uit als je bestanden over hele schijf verspreid staan dan zet de computer al die bestanden dicht bij elkaar heir word je pc een stuk sneller van .
Heb je wel een virusscanner enzo..
Eigenlijk geef ik dezelfde informatie als raymond.
Dit zal dan ook wel de oplossing zijn waanschijnlijk.

Groetjes

Maikel

als ik schijfopruiming doe dan loopt ie vast, en defragmentatie heb ik een tijdje geleden gedaan maar het hielp niet echt :( en hoe kan je spyware zoeken? ik denk dat dat het is want ik had teveel onnodige programma's gedownload, ik heb AVG free edition virus scanner en Zone Labs als firewall

avg als virusscanner bedoel je ?
Spyware kan je met meerdere programma's tegengaan.
Ik denk dat je het beste HITMAN PRO kan downloaden met een torrent deze bevat meerdere rpogrammas's die je kan installeren tegen spyware en zo haal je het meeste weg.

Groetjes maikel

Laat maar een berichtje achter als je er niet uit komt

Zeker geen Hitman Pro.....:eek:

Veroorzaakt meer problemen dan dat het goed doet....

dank jullie wel beste mensen ! ik ga gelijk hitmen pro downloaden, (ik had er idd wel eens van gehoord dus ik ga het nu proberen :D ) ik laat het weten als het goed is gekomen ! bedankt voor de reacties :thumb:

GEEN HITMAN PRO NEMEN!!!!!

In de tweede plaats is gebleken dat het gebruik van Hitman Pro veel problemen geeft. Dat is op zichzelf niet erg, alle programma's kunnen immers wel problemen geven en bugs bevatten. Maar de problemen die Hitman Pro veroorzaakt, in het bijzonder de problemen die worden veroorzaakt door de 'heuristiek' die de ontwikkelaar van Hitman Pro zelf heeft ontwikkeld, die zijn echt té ernstig. Bestanden die volstrekt legitiem of zelfs noodzakelijk zijn worden verwijderd omdat zij volgens de maker van Hitman Pro staan op een locatie waar zij 'niet horen te staan', mensen raken in paniek omdat er Alternate Data Streams op hun pc worden gevonden terwijl die volstrekt onschuldig zijn (zoals thumbs.db bestanden), etcetera.
Het gevolg hiervan was dat de malware-deskundigen in de HijackThis-logs sectie het erg druk kregen met het oplossen van problemen die niet werden veroorzaakt door spyware of ander malware, maar werden veroorzaakt door het programma Hitman Pro.

www.nucia.nl

GEEN HITMAN PRO NEMEN!!!!!

In de tweede plaats is gebleken dat het gebruik van Hitman Pro veel problemen geeft. Dat is op zichzelf niet erg, alle programma's kunnen immers wel problemen geven en bugs bevatten. Maar de problemen die Hitman Pro veroorzaakt, in het bijzonder de problemen die worden veroorzaakt door de 'heuristiek' die de ontwikkelaar van Hitman Pro zelf heeft ontwikkeld, die zijn echt té ernstig. Bestanden die volstrekt legitiem of zelfs noodzakelijk zijn worden verwijderd omdat zij volgens de maker van Hitman Pro staan op een locatie waar zij 'niet horen te staan', mensen raken in paniek omdat er Alternate Data Streams op hun pc worden gevonden terwijl die volstrekt onschuldig zijn (zoals thumbs.db bestanden), etcetera.
Het gevolg hiervan was dat de malware-deskundigen in de HijackThis-logs sectie het erg druk kregen met het oplossen van problemen die niet werden veroorzaakt door spyware of ander malware, maar werden veroorzaakt door het programma Hitman Pro.

www.nucia.nl

Hier heb ik nooit last van gehad en mijn vrienden ook niet dus jij bent gewoon noob.

In mijn handtekening ( zie hieronder) zijn de eerste 2 programma'tjes perfect!
Ccleaner en Dcleaner u moet er gewoon op klikken!
De handleidingen zijn tevinden in de sectie handleidingen van helpmij.

succes:thumb:

Hier heb ik nooit last van gehad en mijn vrienden ook niet dus jij bent gewoon noob.

Dan heb jij mazzel gehad en dit komt niet van mij maar van www.nucia.nl waar de echte experts zitten op dit gebeid. Verder raad ik je aan je toon te veranderen want die staat mij niet aan.
Ik zal zeggen kijk eens rond met de zoekfunctie en hoor andere leden die al lang op dit forum aanwezig zijn over Hitmanpro.Jou antwoord van ik heb er geen last van en mijn vrienden ook niet komt erg puberaal en niet onderbouwd over.

hitmanpro werd niet voor niets afgeraden, deze maakte in de meeste gevallen meer kapot dan je lief is.

Dit forum is om elkaar te kunnen helpen en niet om iemand af te kraken.

Nobody's perfect, en ik ook niet.

een n00b zal gewoon scannen, dingen weggooien, en daar stopt het mee.

de NON-n00bs zoals op nucia, hebben alles nagetrokken, en meer kapot gemaakt dan je voor lief kan nemen.

maar wat de voorgangers zeggen over dat hitman pro is af te raden, is TRUE

hmmm oke dus hitman pro is slecht, oke bedankt :) en trouwens ik heb Ccleaner al lang op mn pc dus daar ligt het niet aan, ik probeer schijfopruiming en defragmentatie, nou op een hoop van zegen :rolleyes:

bedankt !

Je kan natuurlijk wel AVG Anti Spyware er met een gerust hart op los laten zoals ik in mijn vorige post al zei.

nou ik heb dus schijfopruiming, defragmentatie en AVG spyware gescant (en het meeste verwijderd, ik had 46 virussen) nu maar hopen dat ie sneller gaat werken, zoals vroeger :)
dank jullie wel voor jullie hulp ! :thumb:

Nogmaals wil ik ook hitman pro afraden.
Dit is een zeer slecht bestand die mijn eigen computer kapot heeft gemaakt.
Hieraan heb ik 2000 euro schade gehad.

Even nog over je computer.
Soms is het goed om dingen erin te vervangen.
Zoals geheugenkaartjes,
Het is even een inverstering , maar dan heb je ook weer wat.

Ook het af en toe leeghalen van je harde schrijf en het kaal opzetten van windows kan goed zijn.

Werkt wat je nu hebt gedaan niet ,
Dan zijn er altijd nog deze opties.

Nogmaals wil ik ook hitman pro afraden.
Dit is een zeer slecht bestand die mijn eigen computer kapot heeft gemaakt.
Hieraan heb ik 2000 euro schade gehad.

Door Hitman PRO? :confused: wat een kul:rolleyes: , het is alleen een verzameling progjes, die wel eens een registerverwijzing weghaald, of een verkeert bestandje.
Die maakt geen computers kapot.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan