pc kan dvd writer aan?

• Onderwerp starter Onderwerp starter WinME
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

WinME

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
beste helpmij-ers,

hier weer is een vraagje van mij.

Een vriend van me heeft een PC met (ongeveer) deze specs:

Pentium ~ 400 mhz
64 mb ram
waarop Windows xp draait :D (hehe)

Hij wou graag een DVD brander voor zijn PC hebben, enige aanbevelingen? Of gaat deze grap nooit werken.

Mvg,
Mike.

Vind ik knap dat je met 64mb ram geheugen xp hebt draaien. XP draait met moeite op 128 mb.
Dus het lijkt me geen goed plan om een brander erin te zetten.

wat kunnen bijvoorbeeld symptonen zijn als je toch met een dvd brander een dvd probeerd te branden met 64mb ram? :D

Geplaatst door WinME
wat kunnen bijvoorbeeld symptonen zijn als je toch met een dvd brander een dvd probeerd te branden met 64mb ram? :D

Kort en bondig. Dat het niet gaat lukken. XP gebruikt al bijna zoveel geheugen, als je daar nog een onboard video kaart bij hebt, nu ja.

Ik vind het al een hele prestatie dat dit wil werken, op een menselijke manier. Maar ik vermoed dan ook wel, dat hij regelmatig meldingen zal krijgen. ("Windows zal nu uw virtueel geheugen aanpassen")

Dus.... ga voor min. 256 Mb en dan de brander.

Dan kan je de dvd weggooien. Zoals Nominus zegt heb je minimaal 128 Mb nodig voor XP
Liever nog 256 MB

Het is wel mogelijk ik zelf heb een pentium 2 350 mhz en 512 mb ram, ik gebruik dat als reserve systeem, het systeem is ook up to date, maar is wel erg traag.

Geplaatst door humpe
Het is wel mogelijk ik zelf heb een pentium 2 350 mhz en 512 mb ram, ik gebruik dat als reserve systeem, het systeem is ook up to date, maar is wel erg traag.

Even lezen hé, hij heeft maar 64 Mb, en jij hebt er 512. Dat is wel een hemelsbreed verschil.

Dat zeg ik juist dat je er veel aan moet doen, hij kan beter een andere pc kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan