pc kan mijn profiel niet vinden

• Onderwerp starter Onderwerp starter nadja
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nadja

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2005
Goedemorgen allemaal een gezond 2011

bij het opstarten kan ik niet meer in mijn harde schijf komen de pc start op met een geheek nieuwe harde schijf,hij geeft aan kan lokaal geladen profiel niet laden?

Staat er wel gewoon een besturings systeem op dan? Want je zegt: geheel nieuwe schijf?! En ja ik snap dan ook wel dat hij die melding niet kan geven, maar ik snap dat van geheel nieuwe schijf niet:(

ja het besturings systeem werkt wel ik kan alleen niet bij mijn bestanden komen komen,de harde schijf is leeg

ja het besturings systeem werkt wel ik kan alleen niet bij mijn bestanden komen komen,de harde schijf is leeg

Heb je dan toevallig 2 partities? 1tje windows, 2de eigen bestanden? Anders zou namelijk windows er ook niet opstaan:confused:

het lijkt wel dat windows er niet op staat excel wel, outlook ook maar word ook niet?

bij het klikken op excel krijg ik ook de foutmelding 1706

1.Welke windows versie gebruik je?
2.Na welke update of wat dan ook ging het fout?

ik gebuik office 2000 , hij staat op automatische update, ik denk dat als ik office 200 kan herstellen dat het dan goed is , maar kan ik misschien office 2007 er ook opp zetten kan ik dan de bestanden wel goed open. ??

ik gebuik office 2000 , hij staat op automatische update, ik denk dat als ik office 200 kan herstellen dat het dan goed is , maar kan ik misschien office 2007 er ook opp zetten kan ik dan de bestanden wel goed open. ??

Ja dat openen gaat goed. Maar wees even duidelijk, want kan je andere programma's nou wel of niet goed openen?

:thumb:ik heb office 2000 er weer opgezet (herstellen) toen kon ik de bestanden weer vinden , maar loopt nog niet helemaal goed. maar kan eerst weer verder, een ieder bedankt voor het advies.

gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan