PC-kneus in de problemen bij instellen nieuwe HP ultrabook met windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

pckneus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2014
Hoi allemaal,

Ik heb zojuist een nieuwe HP Envy Touchsmacht ultrabook met windows 8 gekocht en probeer hem te installeren. Ik heb een Nederlands qwerty toetsenbord en dacht dat ik bij de instellingen dus ook de NL toetsenbord instellingen moest kiezen... NOT! Nu krijg ik een vraagteken als ik een laag streepje wil enzovoorts. er klopt nu dus helemaal niks van. Als ik het goed begrijp had ik VS moeten kiezen, klopt dit? Ik heb geprobeerd om bij instellingen de taal te wijzigen, maar ik snapte er niks van dus heb op PC opnieuw instellen gedrukt (OMG laat dit geen grote fout zijn). Hij is al ruim een half uur bezig maar pas op 9%. Heb ik al iets fout gedaan?

Please help me!

Gr. PC-kneus

US international voor het keyboard probleem. Opnieuw instellen kan lang duren ja laat de pc maar gewoon zijn gang gaan.

Het is geen probleem dat hij aan het opnieuw instellen is. Alleen weet ik niet zeker of hij daarna terug vraag welk toetsenbord je wilt gebruiken. Als dit niet het geval is zou ik naar het configuratiescherm gaan en dan bij invoermethoden wijzigen, een taal toevoegen (de goede dit keer) en dan deze gekozen taal naar boven plaatsen en dan de andere verwijderen... als het goed ik ben je dan van je probleem verlost. maar het kan ook goed zijn dat dit niet eens nodig is en dat Windows zelf weer vraagt om het juiste toetsenbord in te stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan