pc kopen? geen idee hoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

i hoaxer i

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2009
hallo forum:D,

zoals jullie al wel kunnen zien aan de titel ben ik nogal een noobie op het gebied van computers.
ik heb een computer samengesteld voor iets meer dan 500euro. dit leek mij wel een leuke set waarmee ik nog wel wat spelletjes kan doen(niet de nieuwsten maar om een paar te noemen: cod2/3 left 4 dead) ik heb geen idee maar ik dacht dat dit wel een goede set was:confused:. er hoeft geen quad core in als je eventueel een betje core 2 duo is maar mijn limit aan geld is het 600 euro.

dit is mijn set(probeerseltje:D):
http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/detailView.html?cn=4&tn=BUILDERS

alvast bedankt.

Zou je ook een screenshot van je wagentje willen maken? WIj hebben jou cookies niet dus kunnen wij niet je winkelwagen zien. Dus ook de configuratie die je in elkaar geknutseld hebt niet.

ow oops:o

Behuizing: NoRRoD Midi ATX
Voeding: Recom Voeding 450
Moederbord: Asus P5KPL-AM
Processor: Intel Quad Q8200
Cooler: Intel Boxed
Videokaart: Point of View GeForce 9400GT 1GB
Geluidskaart: 7.1 onboard
Netwerk: 100Mbit LAN onboard
Geheugen: 4GB DDR2 800MHz (2x 2GB)
Harde schijf: WD Caviar Green 1TB 32MB SATAII
CD/DVD: NEC AD-7240S 24x Sata
Cardreader: Interne cardreader zwart
Software: Windows Vista Home Premium + Windows 7 Upgrade Voucher
Kaspersky Anti-Virus
Monitor: Niet inbegrepen
Toetsenbord/muis: Niet inbegrepen
Speakers: Niet inbegrepen

Prijs: € 599,00

Dit komt op hetzelfde neer als wat ik had samengesteld. Maar ik had met mijn domme kop de site weg geklikt en was alles kwijt:confused:

Ik zou als ik jou was voor een AMD Phenom II X3 710 of 720 gaan, dan heb je dezelfde of betere prestaties voor minder geld. Andere videokaart, bijvoorbeeld een Ati Radeon HD4770 of 4830. Ik zal even wat samenstellen voor je.

bedankt voor je hulp maar zou je me ook kunnen adviseren op het gebied van moerderbord?:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan