pc kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2005
Berichten
210
beste helpers,

ik wil een nieuwe pc aanschaffen, nu heb ik bij dell een mooie gevonden de xps700(game-pc), maar wat is het probleem nou. bij dell ben je verplicht allemaal van die programma's tekopen die ik helemaal niet wil en de pc onnodig duur maken. nou vroeg ik me af of iemand een online shop weet waar ik een pc kan bestellen die je niet verplichten van die onnodige "zooi" der bij tekopen. ook zou ik graag deze pc in termijnen willen betalen.
het mag ook een pc builder zijn maar ik zelf weet er geen waar je in termijnen kan betalen.. als iemand een online shop of pc builder weet plz laat een reactie achter :)

de pc moet een game pc worden en ongeveer deze specificaties hebben (de linkse):
http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/xpsdt_700?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
 
Hoezo 'onnodige zooi'?? Ga eens een zelfde pc proberen samen te stellen inclusief XP (heb je toch nodig), zelfs dat zal nog een hele opgave worden. Verder krijg je er Works bij en wat Dell mediaplayers, maar dit kan je allemaal gewoon deïnstalleren.

Als ik de recensies lees over de XPS 700 serie, zou ik niet eens verder zoeken en 'die zooi' maar even voor lief nemen.

p.s. je pc wordt wel een heel stuk duurder door in termijnen te gaan betalen en bovendien betaal je nog voor de pc als deze al 'bijna' niets meer waard is.
 
bedankt voor jullie reacties!!
ik heb hier een de buurt een winkel gevonden waar ik mijn pc samen ga laten stellen.

p.s. je pc wordt wel een heel stuk duurder door in termijnen te gaan betalen en bovendien betaal je nog voor de pc als deze al 'bijna' niets meer waard is.

ik was ook niet van plan om over 2 jaar weer een nieuwe pc aan te schaffen :p

maar nu zit ik met het volgende,

dit moet er allemaal in:

intel E6400 processor
2048 mb ddr2 667 mhz
250gb (7200rpm serial ata 8 mb cache)
nvidia geforce 7800 gtx of 7900 gtx
physics pci kaart

nu zoek ik nog een moederbord dat hier bij past en later ook uitbreidings mogelijkheden bied.
 
Dell XPS 700 blijkt alleen op papier leverbaar

De XPS 700, het vlaggenschip van Dells desktoplijn, kampt volgens TG Daily met grote leveringsproblemen. De in mei gepresenteerde pc, die een kleine vijfduizend dollar moet opbrengen, zou momenteel nog steeds niet bij klanten zijn afgeleverd. Dell blijft ondertussen met de verwachte leveringsdatum schuiven: in juni schreef een vertegenwoordiger van het bedrijf nog dat de machines geleverd worden 'zodra aan onze strenge kwaliteits- en prestatienormen voldaan is, wat waarschijnlijk nog deze maand zal gebeuren.' Inmiddels is een aankondiging die van half oktober spreekt, geschrapt en vervangen door de mededeling dat de XPS 700 in het 'pre-productie'-stadium verkeert. Helpdeskmedewerkers hebben het ondertussen al over levering na de jaarwisseling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan