PC kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geerd-0

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2006
Hallo, ik wil binnenkort een pc kopen maar weet nog niet echt welke ik wil, heb eerlijk gezegd nog geen idee, ik weet alleen wel waar ik hem voor wil gebruiken en voor hoeveel geld ik er ong. 1 wil kopen. Weet iemand van jullie misschien een goede?? Ik wil hem gebruiken voor schoolwerk en er moet af en toe een zware game op gespeeld kunnen worden. Ik wil er ong. 600 - 800 € voor uitgeven.

Alvast Bedankt!

Thnx

Bedankt voor de link(Y) Er staat er 1 tussen die mij wel wat lijkt, maar krijg je dan gewoon alle onderdelen geleverd en moet je ze zelf plaatsen??

Je kan de onderdelen bestellen via verschillende webwinkels, wordt wel aangegeven bij welke winkels dat allemaal kan. Ik zou zo veel mogelijk gewoon bij 1 winkel bestellen omdat je dan zo min mogelijk kosten hebt. Ik bestel altijd mijn onderdelen bij Salland Automatisering.

Als je niet zo'n knutselaar bent zou je misschien een vriend/kennis/collega kunnen vragen om de computer in elkaar te zetten. Ook zou je een lokale computerwinkel kunnen vragen of zij dat voor je willen doen (ben je wel een stuk duurder uit).

Ook zou je een lokale computerwinkel kunnen vragen of zij dat voor je willen doen (ben je wel een stuk duurder uit).

Ik heb mijn PC die ik wilde hebben op papier gezet, zonder kast, zonder voeding, 6 bedrijven offerte laten maken en de gunstigste eruit gekozen. Gek genoeg bij mij op het dorp (niet allergoedkoopste, ongeveer 50€ scheelde het, maar zo dicht bij huis is ook wat waard).

Dus hoeft niet altijd een stuk duurder te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan