pc kruitvat

Status
Niet open voor verdere reacties.

duron

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2001
Berichten
244
Hallo,

Ik heb net het krantje v.d Kruitvat gekregen, er staat een multimedia pc powerd by Medion,

AMD Atlhon 2.8Mhz, 512 Mb DDR-RAM PC 2700 intern geheugen, 120 GB, 128Mb Nvidia Geforce FX5200 videokaart, Double Layer DVD-brander, DVD-speler, 6-channel audio on board, 10/100 Mbit netwerkkaart, cardreader, incl toetenbord en muis, XP home edition OEM versie, Prijs €499,00

Kan iemand mij zeggen of dat een redeljke goeie pc is.
 
Ligt eraan wat je met de pc wilt gaan doen.

Maar voor dat geld, is het zeker geen slechte koop
 
Voorheen werden ze voor aanzienlijk meer te koop aangeboden.Als ik me niet vergis is het niet verkochte voorraad.

Voor die prijs kun je er geen buil aan vallen.Kijk ook even goed naar service/garantie.
 
Is een nette prijs voor zo'n PC. Volgens mij zit er ook nog de nodige software bij.
 
Kan iemand mij zeggen welke type moederbod dat dit precies is, en is deze een oudere type of een vrij nieuwe type???
 
De pc is best aardig voor die prijs.
Het is alleen geen spelletjesmachine!

Deze pc is goed in staat voor normale werkzaamheden (internet, word/excel, dvd bekijken en wat oudere spelletjes)

Als je hem daarvoor gaat gebruiken, dan is het prima. Wil je ook nieuwe spelletjes spelen (nfsu2, hl2, doom3 etc), dan zou ik toch echt voor een duurdere gaan.
 
En voor dvd's copieeren, foto's bewerken e.d. is hij daar ook geschikt voor??
 
jawel, dt gaat natuurlijk ook wel. Al zal het dvd-kopieren wel wat langer duren dan op de pc's met alles erop en eraan.
 
Nieuwste van het nieuwste: een van de snelste nieuwe processors, meer intern geheugen, sneller intern geheugen.
Dat vooral.

Maar goed, echt veel scheelt dat ook weer niet. Als je een dvd gaat kopieren, dan maakt het niet hoe lang het duurt, als hij het maar doet.
 
je hebt denk ik ook gezien dat er geen scherm bij zit??? dit reduceert de prijs natuurlijk ook
 
Geplaatst door haarr
PC komt zo in Kassa. Blijkt niet leverbaar te zijn!

Ja, heb het net ook gezien, wás leverbaar bij 1 op de drie bedrijven, gewoon een lokkertje dus, bah.

Kassa kreeg deze week veel klachten over een aanbieding van het Kruidvat: een computer voor € 499,- . De aanbieding stond in de folder die in het hele land huis-aan-huis is... > lees verder.
 
Inderdaad ben er ook geweest en er was geen pc meer aanwezig. inderdaad lokkertjes,

iedereen nog bedankt voor het reageren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan