Pc kuisen

Status
Niet open voor verdere reacties.

geraarbrtt

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Berichten
248
Ik heb al veel programmatjes om je pc te kuisen en TERUG VLUGGER TE DOEN WERKEN geprobeerd zoals bv winutilities en ccleaner enz... maar ik merk nooit een verschil na de opkuis. Het enige tot nu toe waardoor je pc vlugger gaat is formateren maar dat wil ik nu niet. Bestaat er geen enkel programma dat werkelijk je pc opkuist en terug veel vlugger maakt?

Alvast bedankt.
 
Er zijn wel goeie tools, maar die zijn nooit gratis.
Zo gebruik ik al jaren PC Booster http://www.inklineglobal.com/adsales/freedownloadscenter_trial/pcb_offer_trial01_buy.html) die je XP windows merkbaar sneller maakt. Een andere optie is om heel wat rond te googelen op trefwoord Windows Tweak en kijken wat die zoal te beiden hebben. Alle performance verbeteringen, ook van betaalde pakketten, zijn bijna allemaal register tweaks die je, als je weet wat je doet en heel goed begrijpt wat je nu precies verandert in Windows, ook gratis en voor niets met de hand kunt uitvoeren. met Regedit.Maar kijk uit! Eén verkeerde verandering en heel windows start niet meer op. Dus altijd eerst een volledige kopie van de C-partitie maken, bijv. met Ghost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan