PC laatste adem ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Sinds gisteren doet mijn PC vreemd,

Wanneer ik die opstart blijft hij hangen na 3 sec op het scherm komt er dan DMI POOL en een overzicht van de PCI device ?
Ik hoor ook niet meer het piep geluid die er moet zijn , na 6-7 keer opnieuw opstarten start het systeem eindelijk ( windows XP ) maar komt BV de screen in resolutie 800x600 terwijl de instellingen 1270 op ..... zijn veel hoger , maar elke keer opnieuw komt hij lager.

Ik herinstalleerde XP , plaatste de programma's opnieuw op de PC en terug hetzelfde, wat betekend dit allemaal op het eerste zicht ???

Is mijn 3 jarige PC omzeep en versleten ?

Start eens en keer op via F8 regelmatig op drukken)en dan in VGA modus, weer afsluiten en nieuw opstarten.
en dan?

reageerde niet

Dit werkte niet, het bleef idem, nu ben ik wel online nadat de PC een bluescreen toonde met melding driver problems...

PS Is er dus niets omernstig ongerust te zijn ?

Klinkt als een videokaart met problemen.
De drivers al eens opnieuw geinstalleerd?

Ja

Ik heb de Intel 845GL de XP drivers opnieuw geinstalleerd maar dit maal mijn TV kaart uit de PC gehaald en het probleem doet zicht niet meer ?

De TV kaart werkt niet terwijl de software en drivers ok zijn, misschien is dit de oorzaak van alles of eventueel het moederbord die storingen heeft, moeilijk te vinden.

Als je maar van het probleem af bent.
Je weet nu wat de oorzaak was.

nee

Het probleem is opnieuw, oorzaak dat windows heeft '' video driver van GL845 '' is niet logisch omdat ik reeds de laatste nieuwe driver installeerde, dus opstarten gaat niet , na 20 minuten proberen wel, heel vervelend .....

Heb je geen ander pci videokaartje? Kun je daar es mee kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan