Beste gebruikers van HELPMIJ,
Ik ben hier net nieuw en ik zal eerlijk zijn ; Ik heb niet al te veel verstand van computers
Maar toch heb ik een nogal dringende vraag.Mijn computer is redelijk oud en langzaam. Ik wil graag jullie mening of een eventuele uitbreiding van het RAM-geheugen zinvol is? Ik zou dan één van 512 mb kopen. Ik heb hier wat specificaties van mijn computer neergezet als het verkeerde zijn of jullie hebben andere info nodig vraag het me!! ;
Merk computer:
Packard Bell
Besturingssysteem:
Microsoft® Windows® XP Home Edition
Kern:
Columbia V (GA-8SIML-NF5) Ver 2.0
Type: µATX moederbord
Fabrikant: Gigabyte
30-06-2003
Opslag componenten:
HLDS GCC4480B cd-r/rw-dvd Combo-station
Info wat er bij {start} {deze computer} {eigenschappen} staat:
PackardBell Computer
Inter®
Celeron®
CPU 2.40 GHz
Kloksnelheid: 2.39 GHz, 224Mb
Oke, Nu wil ik weten of het ook zin heeft, de uitbreiding kwa geheugen? Zal het de prestaties verbeteren of heeft het bijna geen effect en is een andere computer kopen zelfs nog een betere oplossing?
Alvast héééél erg bedankt voor de reacties!
Ik ben hier net nieuw en ik zal eerlijk zijn ; Ik heb niet al te veel verstand van computers

Maar toch heb ik een nogal dringende vraag.Mijn computer is redelijk oud en langzaam. Ik wil graag jullie mening of een eventuele uitbreiding van het RAM-geheugen zinvol is? Ik zou dan één van 512 mb kopen. Ik heb hier wat specificaties van mijn computer neergezet als het verkeerde zijn of jullie hebben andere info nodig vraag het me!! ;
Merk computer:
Packard Bell
Besturingssysteem:
Microsoft® Windows® XP Home Edition
Kern:
Type: µATX moederbord
Fabrikant: Gigabyte
30-06-2003
Opslag componenten:
HLDS GCC4480B cd-r/rw-dvd Combo-station
Info wat er bij {start} {deze computer} {eigenschappen} staat:
PackardBell Computer
Inter®
Celeron®
CPU 2.40 GHz
Kloksnelheid: 2.39 GHz, 224Mb
Oke, Nu wil ik weten of het ook zin heeft, de uitbreiding kwa geheugen? Zal het de prestaties verbeteren of heeft het bijna geen effect en is een andere computer kopen zelfs nog een betere oplossing?
Alvast héééél erg bedankt voor de reacties!