Pc Leegmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

flobro

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
Hallo,
ik heb mijn laptop van het merk: Toshiba de laatste 2 jaren helemaal vol gedownload.
Maar nu wil ik graag weer gewoon opnieuw starten met mijn laptop net als toen ik hem heb gekocht.
Ik wil dus gewoon alle programma's, documenten ,afbeeldingen en alles er af, behalve windows enzo en wat er al op zat toen ik hem kocht.
Wie weet hoe ik dat doe, ik heb er geen cd bij gekregen en er zit windows vista op.

Hallo,
ik heb mijn laptop van het merk: Toshiba de laatste 2 jaren helemaal vol gedownload.
Maar nu wil ik graag weer gewoon opnieuw starten met mijn laptop net als toen ik hem heb gekocht.
Ik wil dus gewoon alle programma's, documenten ,afbeeldingen en alles er af, behalve windows enzo en wat er al op zat toen ik hem kocht.
Wie weet hoe ik dat doe, ik heb er geen cd bij gekregen en er zit windows vista op.

Koop een upgrade cd'tje ofzo
of leen van iemand (dat mag volgensmij niet)

Hallo,

daarvoor heb je wel een xp cd nodig kopen 100euro ofzo of downloade 10minuten je hebt geen andere keussss:P.

Tja dat word handmatig verwijderen ( Software )
hier een lijstje.

Programma's ,Games Handmatig verwijderen
Virus spyware Virus scanner
Register fouten Daar is software voor
Standaart saftware bij pc Downloaden via hun site
Defragmenteren Automatish

Het is trouwens veel werk
Even een schijfje kopen of downloaden lijkt mij verstandiger
Want je bent er zowieso wel een tijdje mee bezig

Heb je geen mogelijkheid, om een recover te doen met de ingebouwde recoveroptie.
Kijk eens in je handleiding hoe dat werkt.
Wellicht moet je recover cd's/dvd's eerst maken.
Een progamma wat op je laptop staat.

Hallo,

Je hebt een recoverymogelijkheid, direct bij het opstarten van je laptop.
Je moet goed op het scherm kijken, want er wordt aangegeven dat je op een bepaalde functietoets moet drukken (ik dacht F10 of F11)
Je komt dan in een menu waarin je o.a. kunt kiezen voor 'Fabrieksherstel'.

Je bent dan overigens al je eigen bestanden en later geïnstalleerde software kwijt.
Houdt er ook rekening mee, dat die recovery een behoorlijke tijd in beslag kan nemen.
Voordeel is natuurlijk dat je weer een 'maagdelijke' Windowsomgeving hebt en in elk geval je laptop weer sneller werkt.

Nadat je de recovery hebt gedaan, heb je ook weer de mogelijkheid om een recovery-dvd (of meerdere) aan te maken.
Dat heb je kennelijk direct na aanschaf verzuimd ...... !

Oplossing!

Hallo,

ik heb ook een Toshiba heb ik maar sinds mei 2009.
En Je moet het volgende doen:

Ga je computer opstarten bij het logo van TOSHIBA F8 indrukken todat het weg is dan selecteer je computer repareren...
Dan vraagt hij gebruikersnaam, Wachtwoord(Als je die hebt) anders laat je het wachtwoordveld leeg.
dan staat er toetsenbord,taal,enz..
Dan komt er een lijstje dan moet je klikken op:
TOSHIBA Vasteherstelschijf ofzo helemaal onderaan de laatste!
dan rustig wachten er komt een CMD Venster dan moet je wachten niks doen....
als het weg gaat(Duurt Ongeveer 30 Minuten) komt er een venster dat het klaar is opnieuw opstarten enzz....
Druk dan op OK.
Dan kan je als die opnieuw is opgestart Windows Vista Instaleeren!
En Als die CMD Weg is mag je de Computer niet Afsluiten of tijden de installatie!
Bij Het CMD Venster word alles in de Computer verwijdert en Windows Vista installatie uitgepakt....

Ik hoop dat het lukt!!!

M.V.G Coolduifje-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan