pc leest drivers nwe netwerkkaart niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

adesha

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2003
Ik heb nwe netwerkkaart gekocht (Unex) en wil deze installeren voor het internetten via de kabel. Draai onder Win98 en PC detecteert ook nieuwe hardware, toch kan hij niet de drivers van de cd rom lezen ofzo, ondanks dat ik precies zoals in de handleiding staat aangegeven alles heb ingetikt. Wie kan mij helpen????

ik heb ook zo,n netwerkkaart, ik had er ook problemen mee. maar via start uitvoeren, kon ik hem wel installeren. probeer dat maar!

bedankt voor je snelle atwoord; kun je me iets specifieker uitleggen wat je bedoelt? bvd

ik hoop dat het de zelfde is 10/100 van unex?
win98/eerst drive nr laat even zeggen E:\drivers\nic\nd01x\win98 dan zou het moeten installeren! probeer maar.

zo staat het inderdaad ook in de handleiding en zo heb ik het ook ingetypt (in wizard nwe hardware en inderdaad via start), maar dit helpt niet. enig idee wat ik nu kan doen?

Geplaatst door adesha
zo staat het inderdaad ook in de handleiding en zo heb ik het ook ingetypt (in wizard nwe hardware en inderdaad via start), maar dit helpt niet. enig idee wat ik nu kan doen?
nee dan weet ik het ook niet meer, het is al een tijd geleden dat ik win98 had, maar zo ging het toen bij mij wel. waarom het bij jou niet lukt, zou ik hiervandaan ook niet weten? sorry!!:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan