Pc leest/schrijft niet naar geheugen kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

walker

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2004
Goedemorgen,

Ik heb een T-Mobile MDA Vario en heb daarbij een 2GB mini sd kaart

Als ik via mijn telefoon op het kaartje kijk krijg ik netjes te zien wat erop staat en er op schrijven.
Als ik de telefoon aan de pc hang kan ik via active sync en via verkenner van de pc ook netjes op mijn kaartje kijken en schrijven.

Echter ik had TomTom 6 erop staan en wilde een nieuwe map erop zetten. Nu is een van de bestanden vrij groot (524 mb). Alle kleine bestanden zet hij er wel op maar het grootte bestand blijft hij maar mee bezig. Hij zet het er gewoon niet op, ik krijg ook geen foutmelding, hij blijft gewoon bezig.

Ik heb het geprobeerd met de telefoon aan de pc, en met het mini sd kaartje in een kaart lezer.

In het laatste geval kom ik niet eens in het kaartje, hij zegt dat het kaartje niet is geformatteerd, en als ik dan zeg formateer maar, zegt ie kan niet formatteren.

Wie o wie heeft een idee?

Probeer om het kaartje in een fotocamera te formateren, ik had ook problemen met een mini sd kaart van 1GB, kon ook TomTom kaart niet/ heel langzaam eropzetten.Ik heb dit opgelost door eerst meerdere kleine bestanden erop te zetten tot aan de 600mb en daarna deze kleine bestanden verwijderd en toen pas de kaart van TomTom erop gezet,dit is toen wel gelukt.

Suc6.

geformatteerd in foto camera, helpt niet, ik ga met de telefoon naar de winkel, denk dat het toch aan de telefoon ligt.

Is de kaart fat16 geformatteerd ??
fat 16 heeft een maximale bestandgrootte van ik dacht 512mb
heb zelfde probleem met een geheugenstick gehad.

Dat is het probleem niet, want ik had er al tomtom opstaan met grotere bestanden.
Het probleem ligt bij het toestel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan