Pc Loeit

Status
Niet open voor verdere reacties.

lord4163

Banned
Lid geworden
17 dec 2007
Beste Forumers,

Mijn Pc loeit enorm bij spelen van games, scannen en andere grote taken.

Mijn videokaart kan niet aan liggen (heb net nieuwe en voordat ik nieuwe had loeide hij ook)

Case Fan kan niet aan liggen.

CPU Cooler kan aan liggen ?

Wat raden jullie aan zelf dacht ik aan cooler master v8 ?

Waar kan het verder aan liggen er zijn voor de rest geen coolers in pc en weet zeker dat het een cooler is ?

Alvast Bedankt

Groet,

Fabian

Tja, hij zal toch te heet worden.
De temps al eens gemeten?

Heeft hij dit altijd gehad of is het nu opeens gekomen?

Hoi,

Kan je niet lokaliseren welke fan het nu echt is want misschien kan je cpu fan wel in de bios instellen.

Modag

ik weet zowieso dat het cooler master is maar welke type ?

Groet ,

Fabian

Hoi,

Dat zal de koeler zijn maar meestal kan je wel in de bios bij monitor hardware of zoiets de snelheid van de fan instellen.

Modag

lager of hoger zetten hij stond op het laagste 800 rmp

Groet,

Fabian

De meest lawaaierige fan is die van je videokaart, indien deze te weinig koele lucht krijgt gaat die in hogere toeren, verander je videokaart en je probleem blijft:o
De stock koeler gaat na een tijdje inderdaad ook meer lawaai maken, maar de reden kan ook hier zijn dat er te weinig verse lucht binnen komt

Wat kan je doen...
Zet je kast naast je, zet de zijkant open en ga lekker gamen. Wanneer hij loeit kan je beter localiseren vanwaar het geluid komt, loeit hij niet dan zit je met een airflow probleem:(
Je kan gerust een fan effe tegenhouden en horen of de geluidsproductie daalt...Dit is niet zonder gevaar, steek nooit je vingers of iets anders tussen de rotterende schroefbladen je remt een fan af door een héél lichte druk uit te oefenen in het center van de fan en je remt net lang genoeg af om vast te stellen dat het geluid daalt (1 a 2 sec max). Dit doe je volledig op eigen risico :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

zal het proberen:cool:

edit : kan niet vinden precies ik denk cpu, cpu loopt op 93% en is ongeveer 25 graden celcius mijn video kaart 50 graden celcius loeien blijft

Laatst bewerkt:
Het is me echt duidelijk ik moet nieuwe fan kopen denk dat ik v8 van cooler master koop

Bedankt he

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan