Pc loop vaak vast, harddisk kapot??

Status
Niet open voor verdere reacties.

brendo

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2009
Hee iedereen,
Sind een korte tijd heb ik vaak last van mijn pc die blijft hangen. Dit gebeurt dan bijvoorbeeld tijdens het spelen van een spel of gewoon tijdens het surfen op het internet. Vaak blijft die een korte tijd hangen en gaat dan alles weer verder. Alleen na een korte tijd blijft die weer hangen :S Als ik dan mijn computer opnieuw opstart blijft de pc heel erg lang hangen in het windows laad scherm. Zou dit misschien aan mijn hardeschijf liggen?
Ik heb namelijk al een keer gescant met een anti-virus en zelfs al een keer geformatteerd. Ook is het zo dat er een hele tijd is dat die niet blijft hangen en dan opeens heel vaak :S
weet iemand waaran dat kan liggen? Alvast bedankt!:thumb:

Specs:
E8400 3,0 Ghz
XFX HD 4870 1 GB
580 Watt voeding
4 gb ddr geheugen waarvan 1 667 Mhz en de rest 800 Mhz
Western Digital 500 gb hardeschijf

(Ik heb sinds kort ook een 2e beeldscherm aan mijn computer hangen)

Laatst bewerkt:
is het niet zo dat het verschillende geheugen de boos doener is, of alles op 667 mhz of 800 mhz en kijken wat je bord ondersteund. het is normaal dat je het zelfde type geheugen moet gebruiken

Laatst bewerkt:
Ja het kan maar toch lijkt het me sterk omdat ik dit geheugen al een behoorlijke tijd in mijn pc heb zitten

Draai MemTest eens een keer.
Dan kunnen we daarna het ram uitsluiten ( of niet, maar dan weet je het probleem :p)

bedankt voor de reacties! ik heb de test gedaan en hij heeft geen error kunnen vinden in mijn geheugen:) dus ik denk dat het niet aan het geheugen ligt. enige ideeën waar het wel aan zou kunnen liggen?:confused:

intusse een paar dage verder zonder problemen, alleen nu vandaag begint die weer vast te lopen :S ik snap er niks van, jullie wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan