PC loopt compleet vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.

okijoki

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
Berichten
761
Ik ben momenteel bezig met een pc. Deze had als probleem dat hij geregeld compleet vast liep en ontzettend traag was. Alles mocht eraf.

Daarom een schone installatie gedaan, verse XP erop. Nu is de pc wel stukken sneller, maar ook nu loopt hij nog geregeld vast. Alleen een harde reboot werkt dan nog. Hij geeft dan op het laatst aan dat het programma Iexplorer niet reageert.

Wat vreemd is, is dat hij vastloopt wanneer je een extra pagina wil openen door op de blauwe E te drukken. ook de eerst geopende pagina afsluiten en dan weer iets proberen te openen door de E mislukt.

Ga ik echter via ctrl, alt, del de taak afsluiten, kan ik wel een nieuwe pagina openen......

Ook via Ctrl N lukt het een nieuwe pagina te openen. Alleen kan ik niet meer switchen tussen de pagina's. Wel kan ik in deze pagina blijven typen. Wanneer ik buiten het beeld ga, zie ik een zandloper. Wil ik stoppen, dan weer een harde reboot.

Overigens kan ik op het moment van typen het taakbeheer niet naar voren krijgen op deze manier (ctrl alt del)......

Er zit 2x 256 aan geheugen in. Dat zou toch voldoende moeten zijn.

Kan iemand mij adviseren?
 
Laatst bewerkt:
Loopt je pc alleen vast als je een extra explorer scherm opent ?
 
Loopt je pc alleen vast als je een extra explorer scherm opent ?

Ja, daar lijkt het nu wel op. Ik kan verschillende andere progjes gewoon openen, ook nu.

Wat wel vreemd is, is dat ik nu op bijv. Startpagina.nl wel kan doorlinken naar andere pagina's en deze worden ook goed geladen en geopend. Ik kan ook switchen tussen deze pagina's. Blijkt tijdelijk te zijn, want nu lukt het weer niet. ik kon op dat moment ook meerdere pagina's openen m.b.v. de blauwe E.
 
Laatst bewerkt:
P.s. ik kan mijn eigen afbeelding niet zien op deze pc. Welk progje doet dat?
 
Probeer eens je cookies, tijdelijke internet bestanden en cache te legen. Misschien helpt dat.

Je afbeeldingen worden normaal standaard met windows viewer geopend, maar er zijn genoeg andere programma's daarvoor. Bijvoorbeeld Irfanview.
 
Probeer eens je cookies, tijdelijke internet bestanden en cache te legen. Misschien helpt dat.

Je afbeeldingen worden normaal standaard met windows viewer geopend, maar er zijn genoeg andere programma's daarvoor. Bijvoorbeeld Irfanview.

De cookies map is compleet leeg. Gaat om een schone installatie toch...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan