pc loopt na op starten vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascal247

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2008
hallo,

sinds vandaag doet de computer boven het niet meer goed

Hij start gewoon op enzo maar als ik ergens op druk loopt hij vast en kan ik nergens op drukken.

veilige modus doet het wel heb via usb sticky malwarebytes geinstalleerd en vond hij 1 adware

daarna d8 ik hij doet het wel weer maar toen ik normaal opstarte deed hij het nog steeds niet

nu is mijn vraag welke spywarescan kan ik nog meer downloaden en als je je usb sticky er in stop zit er dan ook virussen in op me usb stick want nu durf ik hem niet meer in me andere computerte stoppen:P

alvast bedankt groetjes pascal

owjah, Ik heb xp sp 3 als jullie het willen weten
en systeem herstel durf ik ook niet aan de vorige keer toen iemand dat deed crashte de computer

wat ik daarvoor heb geinstalleerd is maandelijkse update van xp en firefox maar dat was gister en toen deed die het nog! firefox heb ik alweer er af gehaald misschien hielp dat

Ik ben toch een beetje bang dat je in de veilige modus moet kiezen voor opstarten met de laatst bekende... etc. etc.

me moeder brengt morgen de computer naar de winkel hij doet nu ook vaag in veilige modus vooral met netwerk mogelijk heden dan gaat die ongelooflijk piepen en geeft die 20 x het zelfde bericht:S en als ik er nog te veel aan ga rommellen isie morgen klaar voor de sloop:P

hij doet het al weer:) verschillende scans er op gezet en loopt nu weer als een zonnetje:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan