Pc loopt niet stabiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

OverPwnd

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
hallo

3 maanden gelden heb ik me pc inelkaar gezet alle onderdelen kwamen van 1 winkel .
Toen ik klaar was deed ik hem aan :) was de videokaart stuk terug gebracht kreeg ik een nieuwe nou 2 maanden veder loopt me pc nog steedst niet stabiel zelf doe ik ook de opleiding ict maar ik kom er ook niet meer uit in die 2 maaden is hij 4 x keer weg geweest , + 6 keer opnieuwe geinstaleerd de problemen blijven

als dit zo door ga wil ik de dag waarde van me pc terug vragen kan dit met zelfbou ?:(

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+
Asus M2000N Series Notebook
ATI Radeon HD 3850 (256 MB)
WDC WD1600AAJS-00PSA0 149 GB raar het is een schijf van 160 gig
geheugen: kingston 2047 MB ( 2 van 1 gig reepjes)
Os = win Home

problemen :

BOSD : 0x000000EA (0x89004bas,0x889404300,0xba4e7cbc,0x00000001)
Soms vindt hij bestanden niet terwijl die er wel zijn( voorbeeld . een spel via het netwerk van de pc die ik eerts had en ik zet hem op deze krijg ik data error tewijl ik zekker weet dat het spel goed is)dit heb ik ook met cd's
Pc heeft een een eigen wil voorbeeld sluit progammes af wanner hij wilt ezno

Mvg

Laatst bewerkt:
Zou toch zelf nog even de videokaart drivers vernieuwen en memtest draaien.

njaa hij is net gistren terug gekomen met een verhaal van PROBLEEMEN ZIJN HIIER INDERDAAD VOORGEKOMEN

.NET framewaork in combinatie met AVG leverde deze problemen < klopt niks van wat ik heb nu geen avg meer . maar nog steed problemen :)

:oik heb alles wat daar staat al maar waarom denk je dat het me drivers van mij moederbord zijn

Chipset drivers kunnen een onstabiel systeem geven, net als videokaart drivers dus ik zou persoonlijk alle drivers vernieuwen maar wel eerst de oude verwijderen.

weet ik, dat is ook zover ik weet is het in orde :confused:
ik heb er met me leraar over gehad hij dacht dat de fout in het register zou zitten dus ik heb de OS weer leegehaald alles er weer overheen gegooid maar nog steeds :)
onstabiel

6sxx12.jpg

mis jij wat ?

ati func driver staat een kruis door heen waarom is dat die is dus uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan