pc loopt steeds vast met Word2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik krijg onregelmatig bijgaand bericht.
Als dat komt, wordt Windows vaak geforceerd afgebroken, als ik lang genoeg wacht gebeurt dat niet, maar moet ik wel opnieuw opstarten. tot die tijd werkt OneNote niet en is Google Chrome zeer erg traag!
waar moet ik zoeken om de foutbron op te sporen, wie kan mij helpen?

word bestand geeft fout waarom.jpg
 
heb je genoeg RAM op je pc geinstalleerd ? Bekijk zeker altijd de benodigdheden die je nodig hebt om dit te gebruiken, kijk dit even na ;)
 
dank voor je reactie/ hoe kan ik kijken of er genoeg RAM is? en wat zijn de benodigdheden? hoe kan ik zien hoeveel RAM ik heb of nodig heb?
Heb je enig idee waarnaar het bericht dat ik stuurde verwijst? en hoe kan die verwijzing dan eventueel weghalen?
 
op het doosje van je word 2010 staat onderaan een vakje met de benodigdheden, daarnaast kan je op je pc je specificaties vinden via Start > Computer > rechterklik en selecteer eigenschappen. benodigdheden zijn de vereisten om het programma te kunnen draaien/gebruiken.
Groetjes,
Sander
 
Laatst bewerkt:
dag sander,
dank weer voor je reactie. Maar je info brengt mij niet echt verder. ik draai al jaren office2010 op deze pc en had nooit eerder problemen.
het gekke is dat de pc het laat afweten als de software meldt een bepaald adres (op netwerk? of schijf) niet kan vinden. ooit heb ik wel eens geprobeerd te gaan werken met skydive of zoiets maar daar ben ik snel van teruggekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan